poniedziałek, 4 lutego 2013

Ogłoszenia tygodniowe

Nie ma to jak niedzielne ogłoszenia w poniedziałek ...
I serio , czy wyście sie na mnie obrazili ?  Coraz mniej komentarzy nie nastraja pozytywnie ...

1. 
Na gwałt potrzebujemy jednego redaktora , a raczej dwóch ! 
No , jeden bardziej pilnie a drugi mniej ... 
Jestem pewna że tak samo jak i ja oburzacie się na zastój na blogu (co jest tylko i wyłącznie moją winą , ale okoliczności ostatnich tygodni zmusiły mnie do odstawienia bloga na drugi plan) tak więc poszukujemy redaktorów : 
1. Od newsów
2. Od Pisadła (NOW ! )
O ile zadanie pierwszego jest dość jasne , to w drugim poszukuje kogoś kto przez jakiś czas poprowadził za mnie Pisadło , bo ja po prostu się nie wyrabiam . I nie martwcie sie o poprawność - i tak każdy rozdział byłby pod moją kontrolą i bez mojego błogosławieństwa nie trafiłby na bloga ;) (ale bez przesady - Marta czy Britt potwierdzą wam że ja rzadko kiedy czepiam się jeśli chodzi o wpisy i najczęściej zostawiam wolną rękę ) 
Nie będzie to raczej stała posada, sądzę że tymczasowa ale zobaczymy co los przyniesie . 
Piszcie na maila : eleanorette@interia.pl lub gg : 37121338
 (wolałabym na to drugie )

2. 
Masz swoje prace o tematyce AATC których jeszcze nikt nie widział ? Tworzysz fanfic który chciałbyś pokazać ? Masz kolekcje gadżetów którymi chciałbyś sie pochwalić ? 
Jeśli tak - pisz na maila ! (mojego , chociaż niedługo powstanie oficjalny blogowy ) 
Obiecuję że przeczytam i obejrzę KAŻDĄ pracę czy kolekcję , bez wyjątku . Lecz uwaga ! 
Jeśli chcesz by twoja paczka pojawiła się na blogu w nowym poście, musisz przestrzegać pewnych reguł : 
- Opowiadanie musi mieć przynajmniej jedną stronę czcionką 11 
- Paczka musi zawierać przynajmniej 4 prace 
- Kolekcja musi być przedstawiona w przynajmniej 3 zdjęciach + opisy (co to jest , skąd to masz i coś od siebie jeśli możesz ;) ) 
Podzielcie się z resztą tym co macie , a my postaramy odpłacić się tym samym ! 
(naturalnie wolno wysyłać kilka paczek kiedy dojdą wam nowe arty czy inne rzeczy ;) ) 

3. 
 Następne będą dni Żanety - szukamy więc osoby chętnej wcielić sie w rolę Jeanette w Asku . Osoby zainteresowane niech piszą na maila , w którym odpowiedzą na 4 przykładowe pytania : 
1. Ile masz lat ? 
2. Co lubisz najbardziej robić ? 
3. Co sądzisz o Szymonie ? 
4. Jaka jest twoja ulubiona książka ? 
(te pytania na pewno by sie pojawiły więc rozumiecie XD ) 

4. 
Kilka dni temu nasza redaktorka Marta obchodziła urodziny o czym uważam że powinniście wiedzieć . 
http://www.youtube.com/watch?v=Cm0FFjt9wXg&list=UUVbCSlKW1QvLWLfJeBRoNXw&index=1

5.
Konkurs na maskotkę bloga ! XD
Serio - jeśli macie pomysł narysujcie dwie wiewiórki które były by reprezentacyjnymi OC naszego bloga (chłopca i dziewczynkę - od was zależą ich relacje : może być para , może być rodzeństwo , mogą być zwykli koledzy lub wrogowie ) i przyślijcie je do nas , macie czas do końca miesiąca.
Wyjątkowo wolno przerabiać zdjęcia , lecz zabraniam przeróbki fanartów ! Żadna praca przerobiona , lub co gorsza skopiowana z cudzego fanarta nie będzie brana pod uwagę (no chyba że fanart należy do was )
Cała inwencja należy do was ! Wy projektujecie wygląd , wy wymyślacie charakter i imiona a dwójka finalistów dostanie sie do drugiego etapu o którym na razie nic wam nie powiem ;)
Czekamy !
Prace zostaną ocenione przez jury w postaci redaktorów , lecz jeśli któryś z nich zechce brać udział w konkursie to oczywiście może , lecz nie wolno mu wtedy oceniać prac .
Przesyłajcie obrazki na maila .

No , to chyba mnóstwo newsów na jeden tydzień ! Pozdro !

9 komentarzy:

  1. A redaktorki też mogą wysyłać maskotki ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a któż im broni ? ja sama może zbiorę paczkę moich rysunków - uzbierało sie tego przez lata XD ze 2 teczki skończone i przynajmniej z 3 będzie jakbym zebrała to co sie wala po książkach i innych kątach XD

      Usuń
    2. xD Ja tam się nie będę wychwalała mą kolekcją gadżetów ;). Jak ja cię kocham ciociu xDDD. Ale fanfica nie tworzyłam ... to sobie dzisiaj porysuję xD

      Usuń
  2. Oł ludzie. Kiedy na blogu będzie działo się cokolwiek?

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie i naprawdę NIKT się jeszcze nie zgłosił?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wysłałam swoje pracę pisarskie:P

    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
  5. nom, oby to nie była taka kolosalna przerwa jak kiedyś. Trfała chyba kilka miesięcy:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś się wogóle zgłosił na pisadło?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie się wszyscy podziali? MAmy feria a na blogu pustka
    (http://www.tapeta-horyzont-niebo-slonce-pustynia.na-telefon.org/tapety/horyzont-niebo-slonce-pustynia.jpeg)
    [JAnie, wejdź na maila.]
    Elka:D

    OdpowiedzUsuń