środa, 19 listopada 2014

A co z AatV?- czyli na ratunek Marcie


   Witam. Jeśli mnie ktoś już nie pamięta albo nie zna, nazywam się Marta i pisałam recenzje do filmików przeze mnie wybieranych. Ogólnie seria nazywa się Alvin and the Videos.

Wiem, nie pisałam ponad rok. Wiem, na pewno nie mam czego tu szukać. Jednakże, chciałabym powrócić tutaj (ostatnio, gdy rozmawiałam z Charlenką na ten temat, trochę mnie zmotywowała) i pytanie czy mi pozwolicie. Mam nadzieję, że nie wygonicie mnie z widłami i pochodniami.
   Rozmyslałam nad tym, co mogłabym zrobić, by ten kącik muzyczny był jeszcze fajniejszy i było jak na początku. Postanowiłam, że zmienię trochę zasady gry, ale o tym się przekonacie, gdy będzie już zwykły, tradycyjny post pisany przeze mnie.
Mnie zastanawia jedno. Tematyka. Wiem, kiedyś też was pytałam o to i wybraliście OC. Teraz też możecie mi napisać o jakiej tematyce chcecie te filmiki. Przepraszam, za brak profesjonalizmu ale na rozgrzewkę wolę byście mną dyrygowali (tak, pozwalam na to, czujcie się wielcy!). Tematyki mogą się powtarzać- np. było kiedyś Alvittany, piosenki Disneya czy Chip-wracked co nie znaczy, że nie możecie tego zażądać. Chcecie jakieś wzruszające? A może wesołe? Oc-tów narazie nie oczekujcie, ale spokojnie. Będą w najbliższym czasie.
   Wypiszecie tematykę, każdą będę sobie zapisywać, a ta, która najwięcej razy się pojawi w komentarzach wygra i zostanie tematem następnego wpisu.
   Pomózcie się podnieść Marcie z kolan i przypomnijcie jak to się chwaliło filmiki i piosenki oraz soundtracki. Czas pisania tematyki od teraz do jutra godziny 21. Liczę na to, że uda się to odbudować i wrócę w stary rytm.
   Ja idę szukać filmików a wy trzymajcie się ciepło, mimo zbliżającej się zimy!
Marta

7 komentarzy:

  1. Pytanko... Kto rysował to CUDO? :D A tak na serio... W KOŃCU WRÓCIŁAŚ!!! Tak strasznie lubiłam Alvin and The Videos! A co do tematyki... Hmm... CAMP ROCK! High School Musical, i inne filmy z duuuużą ilością śpiewu! Im więcej tym lepiej! Na pewno coś znajdziesz! :)
    PS. Broń Boże! Gdzie?! Z widłami?! Z pochodniami?! Na Martę? :D
    Pozdrawiam i Powodzenia życzę! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałam! :) Czytasz w myślach! A kiedy podeślesz coś z Obrazkowa? :)

      Usuń
    2. u dołu masz podpis autorki ;)

      Usuń
    3. Ale dobrze że wraca! A co do obrazkowa... Nie licz na spoilery! Ktoś zgadza się z moim pomysłem na następne Alvin and The Videos? Oprócz drogiej Anonimki? :)

      Usuń
  2. A ja nie w temacie...Biedna nic nie wiem.Bo ja ten blog znalazłam tego lata i raczej starszych postów nie przeglądałam więc przepraszam.Matko ja się czuję jak jakiś odmieniec....
    Marto moja.ja na pewno nie napadnę cię bo jestem człekiem pokojowym :)
    Miło że się reaktywujesz itp...Nowe transformacje i tak dalej...
    Tematyka filmików? WIesz ja bym chciała ujrzeć coś z ''The Alvin Show''.Kiedyś znalazłam na YT film z Clayd'em Crashcup'em.Bardzo cię proszę wysłuchaj mnie :)
    No i...może....hm...O! Są oryginalne piosenki z 'Chipmunk Adventure'' i to wszystkie! Może je wstawisz? Pewnie Victoria się ucieszy :)
    żeby je znaleźć należy wpisać worry burry.Mnie wyskoczyło.I na kanale tego pana znajdziesz je wszystkie.Mam nadzieję że wybrałam coś dobrego a nie ''odmiennnego''.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sytuację masz całą wytłumaczoną w kilku zdaniach we wpisie, a moje posty i tym samym moja robota, którą się zajmuję jest w dziale ,,filmiki".
      heh, fajnie, że ktoś wreszcie wtrąca w sprawy AatV ,,The Alvin Show" :) chciałabym wam pokazać choćby jedną nutę z tego. Będę to miała na uwadze ;)

      Usuń
    2. Ba! Że się ucieszę to za mało! Chce wszystkie piosenki z ''The Chipmunk Adventure'' co do nuty! Bo będzie FOCH!!! ><

      Usuń