niedziela, 30 listopada 2014

Obrazkowo XXVIII

2. Aww.... Takie to słodkie dla mnie!

Cześć! Dziś tematem będzie znowu OC a konkretnie... Munkettez!


1. Wszystkie 4 :) Naprawdę fajne!

3. O rany! To mi się tak strasznie podoba! :3

4. OK, to też nie jest złe!

5. Devilish i Katelyn :) Razem wyglądają PERFEKCYJNIE!

6. To jest chyba moje ulubione z tych wszystkich :)

7. Katelyn jest taka śliczna! :3 Te oczy mnie powaliły na kolana!

8. Hmm... Nawet takie sobie...

To tyle. Teraz mi Marta nie marudź że nie ma Munkettez bo masz ich tu dużo! Sporo czasu szukałam w miarę dobrych zdjęć z nimi i mam nadzieje że te nie są złe... :)

---
Dopisek od Charlenki: 
Od następnego tygodnia (prawdopodobnie) VictoriaTheChipmunks będzie pisała i dodawała posty samodzielnie jako oficjalna redaktorka :) Życzmy jej powodzenia!

2 komentarze:

  1. Yey! Wytrwałam! :D
    PS. Charlenko to nowe główne bloga jest... Świetne! Tylko co ty Szymuś taka maruda? Nie marudź! W końcu szkoła się zaczęła! :D

    OdpowiedzUsuń