piątek, 21 listopada 2014

Obrazkowo XXVII


Dziś pokażę wam OC znalezione w necie. 

 Briana. Według mnie praca została naprawdę profesjonalnie zrobiona! Brawo! :)

Joelle. OC-etka zrobiona z Żanety. Cieszę się bo zwykle przerabiają Britt :) Postać mi się bardzo podoba! Zmieniony kolor ubrań. Dobra gra cieni!

No! Teraz mamy przerobione wszystkie Wiewióretki! Takie na... Rockowo! :) Ciekawe

Lily. Ja ją tak nazwałam! Jest po prostu śliczna! Może nad włosami pomarudzę...

W końcu! Udało mi się znaleźć przerobionego Alvina! Szczęście! Niewiele takich jest... A co do fotki... Ta jest zdecydowanie moją ulubioną! :D

OK.... To jest... bardzo ciekawe... :D

To jest świetne! Nie wiem jak to opisać. Po prostu mnie rozwaliło!

Nawet fajne :) Włosy przerobione... Tylko do końcówek się przyczewię :P

To ostanie zdjęcie jest... nie no świetne! Włosy mi się podobają, oczy wi się podobają... wszystko mi się tu podoba!

To będzie na tyle. Mam nadzieję że się podoba. Zdjęcie znalezione w necie. Tak, sama przerabiam w GIMPIE ale te są zbyt dobre jak na moje możliwości! :D
Przesyłam pozdrowienia! :)

by VictoriaTheChipmunks

2 komentarze:

  1. to wstyd, że zapomniałaś o Munkettez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Ja dopiero zaczynam! >< Spisuję sobie listę rzeczy nad którymi muszę popracować! Kolejny punkt dodany!

      Usuń