piątek, 15 maja 2015

Alvin and the Videos 24

(nie, wcale ten obrazek nie jest takim moim ulubionym 4ever... wcale)
Cześć i witam was serdecznie w 23 odsłonie AatV. Więc.. Gdy byłam mała, zastanawiałam się ,,jak to jest, mieć kogoś, kto się z tobą dogaduje idealnie?" Potem obejrzałam 3-kę... Juz wiem, jak to jest. Przed wami piękny, ba, najpiękniejszy pairing AATC (nie kłóćcie się, to najpiękniejszy pairing ever ;-;) najcudowniejszy, nasłodszy, najbardziej inteligentny (co jak co, ale nawet oni jak są zakochani to myślą trzeźwo) i.... (dowal tu kilka przymiotników  w stopniu najwyższym) pairing. Przed wami Simonette! Zapraszam.


1. Fighting for you
wyk. -*
autor/ka filmiku**: hiya^_^ nice to meet u :D
Czemu na środku musi być ten pierdzielony napis? ;-; Ból i płacz. Po za tym jednocześnie plusem i minusem jest niezmienność efektu- z jednej strony nuży, ale z drugiej wygląda ładnie. Fragmenty ładnie ze sobą współgrają, nie ma niepotrzebnych wstawek i wszystko wie co tu robi. Jednak ze względu też na średnią jakość widełka daję 6/10


2. This is Me
wyk. Demi Lovato i Joe Jonas
autor/ka filmiku: Jessica Miller
Takie 5/10 XD Bo co du do jasnej anieleczki robią pozostałe wiewiórki? (tak, będę się czepiać), Żaneta mogła być bardziej zaznaczona, tak wzrok skupia się na ich trzech zamiast na jednej. Po prostu niknie w tle. Od fragmentu z Szymonem filmik zaczyna mi się już bardziej podobać. Widać, że dopiero od tej połowy autorka nie robiła na odpierdol (tego się nie da inaczej nazwać). Wiem, ciężko o fragmenty z jedną osobą, ale jak się postara to się udaje. A tutaj... No cóż. Dalej- fragmenty z Szymkiem i Żanetą już lepiej się razem komponują, wyglądają ładnie i jest ślicznie. Tylko koncówka mogła być taka Simonette'owa do końca, wiecie, taki ich wspólny fragmencik.. Źle nie jest, ale dupy nie urywa. Jak mówiłam- 5/10


3. Follow Me Down
wyk. 3OH3 ft. Neoh Hitch
autor/ka filmiku: The Laurax97
Cud miód i orzeszki. Lubię to! Wszystko jest dopasowane, efekty, fragmenty, muzyka... Wszystko! Jestem pod naprawdę wielkim wrażeniem i kocham tę widełko, serio, aż nic więcej nie umiem powiedzieć. Wszystko wygląda po prostu super, przejścia są dobre, nawet ten brokat w filmiku mi nie przeszkadza, a nie lubię zbytnio tego efektu; wydaje się kiczowaty a tutaj jak znalazł. Naprawdę dobry filmik. 10/10


4. I swear
wyk. John Michael Montgomery
autor/ka filmiku: The Christianmunks & Christianettes
W zasadzie wolę, żeby piosenka była zwiewiórkowana, gdyż filmik jakoś lepiej pasuje, zdarzają się wyjątki. Poza tym: bardzo ładny efekt, inaczej niż w pierwszym filmiku, nie męczy oczu i jest bardzo ładny. Montaż też dobry, tylko mnie dziwi, co tu robią fragmenty z występu z 3 filmu, gdzie są podzieleni na trójki? Czy to jest takie trudne, by to ominąć? ;-; Już wolę zwykły tekst ,,thanks for watching!" niż wstawki ,,by zapełnić miejsce". Może i jako przerywnik jest dobry, ale troszkę przeszkadza. Tak samo jak fragment z  dyskoteki: co tutaj dziecko robisz? Bo się chyba zgubiłeś. Tak po za tym jest ślicznie i pięknie i wszystko. Dodatkowy plus za zakończenie. 7.5/10


5. -*
wyk*
autor/ka filmiku: princesspie2003
Filmik bardzo ładny. Krótki, a jednocześnie zwraca na siebie uwagę obrazkami, efektami i wstawkami. Bardzo ładnie zrobiony głos Żanetki :3 Nawet negatyw tu ładnie wygląda, a to już musi być coś. Tylko końcówka taka nie jakaś. Taka trochę z czterech liter troszenieńkę, ale tak to bardzo ładnie i nie mam zastrzeżeń. 9/10

6. Call Me Maybe
wyk. Kevin Karla Y la Banda
autor/ka filmu: Sabrina Miller
Filmik może i ładny, ale ja tu widzę zbyt dużo powtórzeń na raz. W kółko jedno i to samo, jednak użyte w ten sposób, by na pierwszy rzut oka nie było widać za bardzo, że coś się powtarza. Ale tak jest dobrze. Plusik za fioletową brokatową otoczkę, bo jest śliczna. Poza tym, przynajmniej uwydatnionio Żanetę i Szymka z tła i wiadomo kto tu kurcze jest bohaterem. Wstawki jakby nie patrzeć jednak zgrywają się z muzyką i same ze sobą, co jest też na plus. A zakończenie takie słodkie, że cukrzycy dostałam *.* 8/10
By the way, tylko mnie wydaje się, że ta piosenka lepiej brzmi po hiszpańsku?


Mam nadzieję, że byłam chociaż trochę obiektywna i nie jechałam za bardzo po tych filmikach (niektóre oglądałam kilka razy zanim napisałam co o nich myślę). Cieszę się, że mogłam poświęcić uwagę mojemu ulubionemu pairingowi (ale przecież nikt o tym nie wie....) i mam nadzieję, że dzięki tym filmikom polubiliście ich jeszcze bardziej :3 Z mojej strony to wszystko, wyczekujcie kolejnego AatV, które pojawi się.... już wkrótce. Pamiętajcie o zostawieniu w komentarzu propozycji do następnego AatV. Piszcie śmiało! Jestem otwarta na wszystkie propozycje ;) Do zobaczenia!
______________________
* autora/tytułu nie znalazłam, jeśli ktoś zna tę piosenkę, niech mi napisze w komentarzu ;)
** tak trochę dla mnie bez sensu to było, żeby pisać tylko wykonawcę piosenek, więc od tej pory będę pisała również twórców filmiku

6 komentarzy:

  1. nr. 1 Fajne, ale efekt niezbyt mi się podoba ;-; 2. Moim zdaniem jest fajne, mnie tam się podoba :D
    3. Też kocham to video! *o* 4. Fajne, choć nie przepadam za takimi filmikami wole hmm.. skoczniejsze? :D 5. nom ciekawe choć krótkie :/ 6. awww....! Słodkie *o*
    Simonette to także mój ulubiony parring oboje są tacy słodcy :D
    AatV hmm.. a mogą być paringi niekanoniczne? :D
    ps. Cieszę się, że jesteś teraz bardziej aktywna na blogu *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szczerze mówiąc :) postaram się o to! (Już widzę minę Charlenki xd)

      Usuń
    2. haha, aż tak BARDZO się postarasz? XD :D

      Usuń
    3. bądźmy realistami... XDD

      Usuń
  2. Skąd wiedziałam że to będzie ten pairing? xd Ale i tak jestem dumna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba logiczne, skoro już było Alvittany i Thelenore :3

      Usuń