czwartek, 14 maja 2015

Dzień VI- Ulubiony strój


Tak samo przyjemny temat. 
W trzech filmach tak Wiewiórki jak Wiewióretki prezentowały się w różnych stylizacjach. Którą pamiętacie najlepiej?
Dla przypomnienia kilka screenów:


Nawet nie wiecie jak trudno było znaleźć jakiś obrazek z tymi strojami O.o 

 
Tyle używanych tysiące razy screenów... to boli ;_;



Za ubranka tego raczej uznać nie można ale...

Pod względem ubrań, Chipwrecked pobiło wszelkie rekordy
 




Nie wspominając już o najróżniejszych strojach z plakatów... trochę tego było O.o

6 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podobają się stroje z ostatniego występu z chipwrecked ale inne też są super.Cóż , coś trzeba wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się stroje wiewióretek jakby strojów kąpielowych :D Garnitur Alvina i naturalne stroje wiewiórek :D Wszystkie mi się podobają, ale te u góry to najbardziej :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom....dużo tego było.Nawet nie wiedziałam,że tego było aż tyle! Ty to masz pamięć....nic tylko chwalić( ja zato bym ci pewnie znalazła wszystkie stroje mane 6 z sezonu 1,2 i 3 :Y).
    Najpierw muszę powiedzieć,że Żaneta na zdjęciach wygląda BARDZO PIĘKNIE.Nawet jak miała pół otwarte oczy.Po prostu czysty urok! Britt się nie umywa....
    No i każdy strój Żanki mi się podoba.Jednak skoro trzeba wybrać te najlepsze....no to piżamki,stroje na codzień z Chipwrecked i Squiquela.Afkors trój Si-mona też.
    A najbardziej zapadły mi w pamięć stroje wiewiórasów z pierwszej części( te na codzień),stroje z kwiatków i srebrno-złote stroje w finale drugiej części.
    Kolejny bardzo przyjemny temat.Szkoda,że Pablo się tu nie udziela.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wreszcie ktoś, kto też uważa, że Żan jest ładniejsza od Britt ;3;

      Usuń
  4. mnie ze strojów chłopaków wszystkie podobają, może najbardziej te, które mieli na występach ;) a u dziewczyn to ten strój a'la Katy Perry (ten na dyskotekę) i pod koniec filmu na tym rozdaniu nagród :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie osobiście podobają się stroje wiewiórek i wiewióretek w części trzeciej, jeszcze przed wylądowaniem na wyspie, ale pierwszorzędnie podobają mi się ich stroje już od serialu animowanego i filmu :)

    OdpowiedzUsuń