sobota, 9 maja 2015

Szukam piosenek do opowiadania

Uroczy cosplay aby przykuć waszą uwagę!

Tak więc, opowiadanie się pisze, mam już prawie skończony pierwszy rozdział i mam do was pytanie: 
Czy chcielibyście aby jakieś piosenki pojawiły się w rozdziałach (tak jak to było w obu częściach TCM), a jeśli tak, to jakie?

Piszcie propozycje w komentarzach. Nieważne czy po polsku czy w innym języku, nie ważne czy to piosenka z radia, przeróbka czy z jakiegoś serialu albo filmu. To może w ogóle nie być piosenka tylko utwór muzyczny. Jeśli cokolwiek wam przychodzi do głowy, co chcielibyście zobaczyć z Wiewiórkami, piszcie propozycje!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki w opowiadaniach są fajne.Ale jakie to zależy jaki jest moment opowiadania.Np. jak jest coś romantycznego to może być my heart will go on a jak coś smutnego to The Call , a jak coś jest związane z wakacjami to Vacation itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym, aby były to piosenki, które jeszcze nie pojawiały się w filmach.
      I fajnie by było, gdyby ktoś podał mi linki do konkretnych

      Usuń
    2. Ja raczej znam romantyczne piosenki z filmów.Jak chcesz to możesz dać Enej - Lili albo Kristen_Stewart_(Isabella_Swan - Stay_with_me_ ale jak chcesz.

      Usuń
  3. Ja zawsze chętnie ci pomogę moja droga :)
    Tylko powiedz mi proszę,do jakich momentów potrzebujesz piosenki?
    I czy to mają być piosenki śpiewane,np. na koncertach przez wiewiórki,czy może takie jakby muzyka w tle?Proszę o określenie się.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń