piątek, 7 marca 2014

Alvin and the Videos-20


Ja nie wiem co ja robię źle... Chciałam, by nie upuścić ani tygodnia, a tu takie nieszczęście :c Witam, po jakże wielkiej rozłące, mam nadzieję, że nie tęskniliście. No cóż... Dzisiaj temat bardzo fajny, wręcz fenomenalny, ten, który już wykorzystałam, ale ze względu na datę, robię to kolejny raz, a jak komuś nie pasuje, to tam są drzwi! A mianowicie chodzi o... Wiewióretki. Zapraszam. 
1. What we have is Unspoken
wyk. Cascada
Filmik bardzo mi się podoba pod względem stylistycznym. Widać odpowiednie dobrane fragmenty filmów do słów piosenki i  jego tempa, jak i efekty specjalne, które tak dawno u nas nie były. Również fajne jest to, że podkreślane są pairingi- Simonette, Alvittany i Theleonore. Jedynym z minusów jest taki, że w niektórych momentach niepotrzebnie dodano dużo efektów naraz, jak na przykład dodanie ramki i pasków w jednej sekundzie, jak i nagła zmiana koloru pod koniec. Jednak to nie aż tak kłuje w oczy. A co do tonu głosu, to nie mam żadnych uwag. Po prostu magnetyzuje. W połączeniu z filmikiem, to jest duet idealny, i z chęcią napiszę petycje, żeby zrobiono wersję dłużą :3 10/10
What we have is Unspoken
2.Cinderella
wyk. Cheetah Girls
Pierwsza reakcja: wielkie mi HD! A tak już serio, to fragmenty bardzo fajne, pasują do piosenki, niekiedy nawet się z nią zgrywają, jest nawet płynna zmiana koloru, którą jako mała dziewczynka  lubiłam :3 Są też pojedyńcze kadry, nieźle uchwycone, chociaż niektóre są na niekorzyść dziewcząt xD A co do minus, to na pewno daje się we znaki spowolniony efekt ruchu. Może to miało podwyższyć jakoś filmiku, ale jak dla mnie z miernym skutkiem i tylko irytuje, oglądając. Po za tym pojawiają się pod koniec te same fragment filmu. Rozumiem, końcówka piosenki zawsze trudna z doborem odpowiednich fragmentów, ale jeśli się dobrze ich nie przerobi, to umarł w butach. Widać, że filmik jest robiony dla próby możliwości programu. 8/10
Cinderella
3.Wide awake
wyk. Katy Perry
Pomimo tego, że sam teledysk był mroczny i tajemniczy, to ten klip taki nie jest i bardzo dobrze, gdyż przełamuje lekką posępność piosenki. Troszkę mi nie pasuje to, że fragmenty się powtarzają, ale cóż.  Efekty bardzo przyjemne dla oka, nie ma zbytnio nachalnych efektów, wszystko dobrze przemyślane. Zostaje sprawa piosenki od strony wokalnej.. No muszę przyznać, że głos w miarę dopasowany do Żanety, jak dla mnie mógł być trochę wyższy, ale i tak mi się podoba. 9/10
Wide Awake
4. Venus
wyk.Shocking Blue
Muzyka jak z disco polo xD No i dzisiaj aż multum efektów specjalnych... jak za pierwszych wpisów O.o Co do efektów, to aż dużo ich nie ma, jak w innych. Jest tylko tło i kilka efektów, typu promyki lasera w małym ekraniku, gdzie wypikselowane Wiewiórki śpiewają :3 Tyle mogę o filmiku, piksele nie pozwalają na rozwinięcie tematu. Głos Britt jest całkiem dobry, momentami jej bardzo pasuje, a w połączeniu z muzyką świetnie współgra. 7/10

Venus
5.  Diva
wyk. Cir.Cuz
Tak, to jest po norwesku xD Ale musicie przyznać- wpada w ucho i pasuje do Wiewióretek. Filmik krótki, aczkolwiek bardzo fajny i ekspresja, która jest dzięki piosence, udziela się każdemu, kto to słucha. Efekty bardzo przyjemne, odmiana, zupełnie inna para kaloszy niż pozostałe filmiki. Jest duża różnorodność- są napisy, zmiana kolorów itd. Bardzo fajny, pomysł na piosenkę i montaż też i efekty są epickie po prostu. 10/10
Diva

Dzisiejszy temat jest poświęcony nie tylko Wiewióretkom, ale i wszystkim dziewczynom, które są na blogu. Z okazji jutrzejszego Dnia Kobiet, życzę Charlie, sobie i czytelniczkom wszystkiego dobrego, oby was faceci słuchali, żebyście piękne były i co tylko chcecie.
 Z mojej strony to jest wszystko. Mam nadzieję, że za tydzień znów się spotkamy. Papa :3 

1 komentarz:

  1. widzisz, mówiłam że wyjdzie :)
    wpis porządny, nie ma się do czego przyczepić

    OdpowiedzUsuń