środa, 19 marca 2014

Quiz: Którą Wiewiórkę lub Wiewióretkę najbardziej przypominasz?

(by Kel20)

Którą Wiewiórkę lub Wiewióretkę najbardziej przypominasz? 
(DeadlyNova i Bratette 
tłumaczenie Charlenka)
Uwaga, pytania zgodne z kreskówką. Wybierz które punkty pasują do ciebie i podlicz pod którą Wiewiórką i Wiewióretką będzie ich najwięcej. 

Wiewióretki:

Brittany: 
-Jesteś próżna.
-Uwielbiasz zakupy.
-Lubisz być w centrum zainteresowania.
-Łatwo się złościsz.
-W większości sytuacji, wychylasz się przed innych.
-Denerwujesz się gdy nie dostajesz tego, czego chcesz?
-Jesteś królową dramatu.
-Lubisz konkurować z innymi.
-Jesteś/byłaś cheerleaderką.
-Uwielbiasz być gwiazdą przedstawienia i wczuwać się w swoją rolę całkowicie.
-Jesteś bardzo dziewczęca.
-Twój ulubiony kolor to różowy.
-Twoja ulubiona wiewiórka to Alvin.
-Jesteś apodyktyczna, lubisz mieć wszystko pod kontrolą.
- Ludzie mówią że jesteś wredną jędza.
Łącznie:

Żaneta: 
-Jesteś niezdarna.
-Lubisz czytać/pisać.
-Jesteś bardzo nieśmiała,
-Wierzysz w to że ludzie są dobrzy, więc ludzie często tobą manipulują.
-Jesteś bardzo inteligętna.
-Masz słaby wzrok i musisz nosić okulary.
- -Zazwyczaj nie zwracasz na siebie uwagi. 
-Lubisz się uczyć.
-Zazwyczaj chowasz się za innymi.
-Czasem się zacinasz.
-Jesteś nerdem.
-Twój ulubiony kolor to fioletowy.
-Twoja ulubiona Wiewiórka to Szymon.
-Nie obchodzi cie ubranie, często zakładasz coś wyciągniętego albo pogniecionego albo chodzisz z potarganymi włosami.
-Jesteś bardzo słodziutka.
Łącznie:

Eleonora:
-Lubisz sport i jesteś bardzo aktywna.
-Nie lubisz się chwalić, ale jesteś pewna siebie.
-Nie boisz sie mówić tego czego myślisz.
-Posiadasz instynkt macierzyński i czasem matkujesz komuś.
-Lubisz gotować.
-Jestes uparta.
-Nie obchodzi cię, co inni o tobie myślą.
-Kochasz zwierzęta.
-Nie pozwalasz innym pomiatać sobą.
-Jesteś chłopczycą. 
-Twój ulubiony kolor to wiosenna zieleń.
-Nie interesujesz się modą, ale ubierasz się przyzwoicie.
-Twoja ulubiona wiewiórka to Teodor.
-Działasz dla innych.
-Kochasz jeść.
Łącznie:

Wiewiórki:

Alvin:
-Dramatyzujesz.
-Nie lubisz być sam.
-Uwielbiasz filmy z potworami.
-Łatwo cię rozzłościć.
-Nie działasz według skopmlikowanych zasad.
-Denerwujesz się gdy nie dostajesz tego czego chcesz.
-Lubisz flirtować.
-Lubisz być konkurować z innymi.
-Michael Jackson jest twoim idolem.
-Grałeś/grasz w piłkę nożną/koszykówkę.
-Często pakujesz się w kłopoty.
-Twój ulubiony kolor to czerwony.
-Twoja ulubiona Wiewióretka to Brittany.
-Masz jakiś przedmiot do którego jesteś przywiązany i zawsze masz go pry sobie.
-Jesteś pewny siebie.
Łącznie:

Szymon:
-Jesteś sarkastyczny.
-Uwielbiasz czytać.
-Podziwiasz Thomasa Edisona.
-Uwielbiasz tworzyć i eksperymentować z czymś nowym.
-Jesteś bardzo inteligentny.
-Masz słaby wzrok i musisz nosić okulary.
-Jesteś bardzo zorganizowana.
-Lubisz się uczyć.
-Bywasz sceptyczny.
-Jesteś nerdem.
-Twój ulubiony kolor to niebieski.
-Twoja ulubiona Wiewióretka to Żaneta
-Twój ulubiony sport to baseball.
- Lubisz romantyczne rzeczy.
Łącznie:

Teodor:
-Uwielbiasz gotować i piec.
-Jesteś bardzo słodziutki.
-Nieraz wolno łapiesz albo w ogóle nie rozumiesz pewnych rzeczy.
-Kochać jeść.
-Jesteś łatwym celem dla łobuzów. 
-Łatwo cię przestraszyć.
-Śpisz z przytulanką.
-Lubisz zawierać nowe przyjaźnie.
-Czasem się trochę zacinasz.
-Jesteś naiwny.
-Twój ulubiony kolor to zielony.
-Nie lubisz fioletowego.
-Twoja ulubiona Wiewióretka to Eleonora.
-Często płaczesz z byle czego.
-Masz dobre serce.
Łącznie:

15 komentarzy:

  1. haha mi wyszło że jestem Eleonorą XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem hybrydą! ŻanetonorąXD
    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest, ja jestem Brit, mam od niej 8 cech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie wyszło że jestem Żanetą. Mam jej 6 cech i dwie cechy Eleonory.
    Kociara

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem Eleonorą
    misiaPysia

    OdpowiedzUsuń
  6. wiedziałam, wiedziałam :3 jestem Żanetą <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem teodorem i britanny xd

    OdpowiedzUsuń
  8. brittany jestem

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tylko mnie wyszło że jestem mixem Alvina i Brittany? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Alvin: 14 (Flirtować to raczej do mnie! Podejrzę dzisiejszy dzień)
    Brittany: 14 (nikt mi nie mówi ''wstrętna jędzo'')

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem Alvinem ale mam też cechy od innych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi wyszlo ze Alvin a jestem dziewczyną

    OdpowiedzUsuń
  13. Najwięcej mam na Eleonorę 8 pkt potem na Alvina 4 pkt potem Britney i Teodora 3 pkt na Szymona 1 pkt i na Żanetę 0 pkt

    OdpowiedzUsuń