niedziela, 30 marca 2014

Ogłoszenie Marty


Powiem szczerze... Nie mam pojęcia, co wam przygotować.
 Poprawka- wiem, ale nie wiem za co się brać i z tego mi się potem burdel robi. Dlatego pytam- jaki gatunek muzyczny chcielibyście usłyszeć w następnym AatV? Jakie filmik? Smutne, wesołe? Kanon czy wprost przeciwnie? Ja znam owszem dużo piosenek, ale jakoś mi zależało, żeby tematów nie powtarzać a na nowe nie mam pomysłu. Mogę zostać tez piratem i dać filmiki z OC jak chcecie :D Pytam- czego oczekujecie?
Pozdrawiam, Marta :3

4 komentarze:

  1. możesz dać filmiki z OC, albo na przykład- teraz jakieś smutne, takie wiesz, że masz ochotę popłakać czy coś, a potem jakieś wesołe nie wiem to tylko mój pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. daj z OC albo te takie
    niewiem czy znasz katelyn and the munkettez
    to możesz dać
    julunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katelyn znam (chyba MOIM ZDANIEM najbardziej znana OCetka z całego naszego fandomu xDD) johohoh, czyli bawimy się w pirata ^^

      Usuń
  3. Zgadzam się z Dominiką :D ;)

    OdpowiedzUsuń