poniedziałek, 31 marca 2014

Ask Alvin edycja II ( 2 tura odpowiedzi)

Alvin jest zdegustowany co niektórymi waszymi pytaniami... o ile wie co to znaczy zdegustowany O.o

Kolejna tura odpowiedzi niżej.

A: Uwaga, uwaga! Król wiewiórek powraca!!!
C: Alvin, daj na wstrzymanie ;) Wiem że się cieszysz, ale daj mi prowadzić… ok, wiem że nie dasz, więc od razu przejdźmy do pytań :

Olciś^^ :
1.       Co najbardziej podziwiasz w innych wiewiórkach? (O każdej przynajmniej jedna rzecz)
A:  I znowu, najbardziej denerwujące pytania -.- Nie umiem powiedzieć jasne? Podziwiam bo… bo to wiewiórki które umieją śpiewać i są super-gwiazdami? XDD
2.       Oglądałeś Titanica? Jak wrażenia?
A: Oglądałem kiedyś chociaż Dave się krzywił że to nie jest film dla nas… fajny ale za dużo tych zakochanych.
3.       Dzień Kobiet, dzień matki, dzień ojca… jak stoimy z dniem wiewiórki?
A: Dyskutowałem o tym z Davem i paroma innymi osobami… jakoś nie byli przekonani, nie wiem dlaczego O.o Kiedyś zacznę sam drukować kalendarze z własnymi świętami :D
4.       Oprócz śpiewania i ogólnie muzyki… jakieś talenty? pasje?
A: Na pewno nie rysowanie XDD Ogólnie poświęcam się muzyce, chociaż przepadam za sportem.
5.       Na jakim instrumencie nie umiesz, a chciałbyś umieć grać?
A: Szczerze to nie wiem O.o W ciągu całego życia grałem już na tylu rozmaitych instrumentach że nie wiem co jeszcze przeoczyłem… z tego co wiem, trudno się gra na organach.
6.       Czy uważasz ze w królestwie zwierząt są ważni i ważniejsi? tj. czy np. wiewiórka może mieć psa?
A: Byłoby super, ale w tym  życiu to raczej nie wyjdzie :\ Jakaś… jak to się mówi… no są ważni i ważniejsi jak wszędzie, ale gdy ktoś ma rozum i umie mówić to ze zwierzętami ma trudniej bo jemu już wtedy bliżej do ludzi… trudno wytłumaczyć :\
7.       Co sądzisz o 
a)      Feministkach
b)      Gender
A:  Eee… o pierwszym się nie wypowiem, drugie jest po prostu dziwne
8.       Gdybyś w każdym kogo znasz mógł coś zmienić, co byś zmienił(jak wcześniej, w każdym przynajmniej jedną ceche)
A: W każdym kogo znam… praca na kilka miesięcy! Ja znam masę osób! Ograniczę się może do braci: fajnie by było gdyby Szymek trochę wyluzował a Teodor przestał być takim dzieciakiem.
9.       Gdybyś miał być lusterkiem albo poduszka Britanny czym byś był?
A:  Eee…  co? O.o
10.   Pewni sporo się zwiedzało, jakie miasto uznał byś za najpiękniejsze miejsce na ziemi?
A: Ja tam nie wiem co jest piękne ale Paryż nawet mi się podobał- daliśmy super koncert mimo że źle się skończył 

Dominika Fizia:
1.       Jak się żyje? :D
A: A dobrze, podziękował :D
2.       W czym najbardziej lubisz chodzić
A: W czerwonej bluzie
3.        Masz jakiś przyjaciół poza Wiewiórkami i Wiewiórekami? Wymień ich
A: Mam sporo znajomych w szkole no i fanów na całym świecie, jak ja mam ich wszystkich wymienić z imienia? XD
4.       Co najbardziej sobie cenisz w swoich braciach>
A: Że to moi bracia
5.       Wierzysz w coś? Mam na myśli Boga.itp. xD Co z tego że jesteś zwierzęciem ale dobra xd
A: Raczej tak… to o takie rzeczy też się pytacie? O.o
6.       Jak chciałbyś mieć na imię?
A: Dokładnie tak jak mam
7.       Planujecie z Brittany ślub? :D
A: Jasne że nie
8.       Bardziej lubisz Brittany przytulać czy się z nią kłócić?
A: Kłócić, to przynajmniej jest fajne :D
9.       Opisz Dave’a w kilku słowach
A: To taki fajny gość który ma do nas super cierpliwość i jeszcze nas nie wywalił z domu chociaż miał mnóstwo okazji, naprawdę, mało takich jest na świecie.
10.   Ulubiony gatunek muzyki i przykład jednej piosenki z tego gatunku : )
A: Chyba rock, ale nie mam ulubionej piosenki – sprawdź na naszych albumach, tam jest tego sporo.

       Anonimowy:
1.       Jak postrzegasz teorie wszechistnienia?
A: … nie mam pojęcia o czym mówisz O.o
2.       Uważasz że czas i przestrzeń to pojęcia względne?
A: … nie wiem co to pojęcie względne.
3.       Zgadzasz się z teorią że coś takiego jak ciemność i zimno nie istnieją>
A: Jasne że nie, bo istnieją! Myślałem że teorie to coś mądrego… aha! Od zawsze próbuję udowodnić że nauka nie ma sensu i mam dowód!
4.       Jaki jest twój światopogląd na sens życia?
A: ,,Baw się i szalej, nie pytaj co dalej’’ można zaliczyć? Xd
5.       Myślisz ze podróże w czasie są możliwe?
A: Tak
6.       Co myślisz o pracy astrofizyka?
A: Strasznie naukowe więc nie dla mnie :\
7.       Czy według Ciebie istnieją poza ziemią inteligentne formy życia?
A: Jak UFO? Tak, chyba tak
8.       Jaka jest twoja interpretacja słowa ,,pokój’’?
A: No pokój w którym się ma bajzel na przykład… Albo pokój w sensie spokój, że bez wojny… jakoś tak…
9.       Czy uważasz ze istnieje ,,miłość’’?(od strony biologicznej)
A: A bo ja wiem? … niech będzie że tak.
10.   Czy odpowiedziałeś na choć jedno zadane Ci wcześniej pytanie?
A: Nawet na sporą większość!

NowaRozgwiazdaWTymMieście:
1.       Wyobraź sobie że antyterroryści wpadają nagle do twojego domu, gdzie się schowasz?
A: Za oknem na drzewie, udawałbym zwykłą wiewiórkę xd
2.       Uważasz że po myciu zębów mogę płukać usta sokiem winogronowym?
A: Jasne że tak
3.       Gdybyś mógł cofnąć się w czasie, co byś zrobił?
A: Przede wszystkim cofnął się w czasie XD
4.       Ważniejsze w domu jest jest łóżko czy lodówka?
A: … nie mogę się zdecydować!
5.       Fajowe by były latające deskorolki co nie?
A: Nawet nie wiesz jak bardzo! :D
6.       Ulubiona kreskówka? Ja lubię Spongboba a ty?
A: Też go lubię :D
7.       Jaki jest twój ulubiony bohater Suminków? Harrego Pottera, Hobbita, Igrzysk śmierci? Jeśli nie oglądałeś to bądź tak dobry i obejrzyj:D
A: Muminków nigdy nie oglądałem a reszta… obejrzę sobie jeszcze raz i kiedyś odpowiem ok? Muszę sobie przypomnieć.
8.       Dlaczego urządzają wyścigi ślimaków , a nie organizują wyścigów żółwi?
A: Bo to by było nudne? … ale wyścigi ślimaków też są nudne, kto to w ogóle organizuje? O.o
9.       Rysujesz karne, czy raczej je rysujesz?
A: … zdarza się xd

Ewelina:
1.       Masz w klasie jakąś ładną ,,koleżankę’’ (ekchem:p)
A: Tak i to niejedną :D
D.R.C. Danger
       1. Jak tam nauka
          A: Tak jak zwykle :\
2.       Co byś zrobił jakby nie było Brittany?
A: Najpierw odetchnąłbym z ulgą… a potem bym się zanudził
3.       Ulubiona piosenka
A: nie mam
4.       Chciałbyś być człowiekiem?
A: Zależy kiedy i po co
5.       jaki masz kolor włosów( mi się zdaje że rudy)
A: A mi że coś bardziej pod brązowy…
6.       jaką najgorszą  rzecz robiłeś w szkole?
A: … wolę o tym nie myśleć > <
7.       opisz swoją wymarzoną dziewczynę, w 5 słowach (tak jakby Britt nie było)
A: Byłaby ładna, wesoła, niegłupia, fajnie ubrana i milcząca XD
8.       co chcesz robić w przyszłości
A: To co teraz: żyć i nie przejmować się niczym!
9.       Ulubiony kolor poza czerwonym i jego odcieniami
A: Żółty
10.   Co sadzisz o nowej postaci do 4 części wiewiórek?
A: Nie wolno mi nic mówić o 4 części :\

Pattysiak(@__@) :
1.       Ulubiony film?
A: Ostatnio oglądałem This Is It, fajny film.
2.       Najbardziej zakręcona, ale pozytywna rzecz jaką zrobiłeś?
A: Przeprowadzka do miasta xd
3.       Jakie zegarki prezesujesz, na rękę czy w komórce?
A: W komórce, zdecydowanie. Nie ma zegarka który mógłbym nosić :\
4.       PC czy Mac?
A:  Szczerze, nie wiem.
5.       Lubisz kryminały?
A: Każdy chłopak lubi!
6.       Z czym kojarzy Ci się Szwecja?
A: Z… Ikeą! I z Abbą XD
7.       Kawa czy herbata?
A: Wolę nie eksperymentować z kawą…
8.       Masz chorobę morską?
A: Nie
9.       Psy, koty czy chomiki?
A: Nie lubię psów -.- chyba chomiki, nie wiem
10.   Gwiazdka, jak prezenty?
A: Zawsze dostaję najlepsze! :D

Brittany Miller:
1.       Brittany vs Charlene, która ładniejsza?
A: Um…
2.       Twój ulubiony smak lodów?
A: Orzechowo-czekoladowy
3.       Umiesz bidboxować albo rapować?
A: Jasne, zdążało się
4.       Całowałeś się kiedyś z Britt?
A: Kiedyś
5.       Lubisz rap?
A: Taa, dobry jest
6.       Od kiedy znasz Cigera?
A: Cigera? O.o … jeśli chodzi ci o Diggera to jakiś czas
7.       Britt, Jean czy Elka, która najładniejsza?
A: Skąd ja mam wiedzieć? O.o nie znam się na tym! (i gadanie o takich rzeczach jest … niebezpieczne xd)
8.       Czemu dokuczasz Britt?
A: Dla rozrywki :D
9.       W którym miesiącu się urodziłeś?
A: Gdzieś na wiosnę, jak wszystkie wiewiórki no nie?
10.   Jaka jest Britt, ładna, przeciętna czy brzydka?
A: Kolejne pytanie o to samo -.-

SimonetteForever<3<3<3 :
1.       Czy wiewiórka może prowadzić legalnie auto?
A: Dave twierdzi że nie, ale ja mu nie wierzę :\
2.       Czy wiewiórka może zostać powołana na ławnika?
A: Ławnika? To ktoś w sądzie? … nie wiem
3.       Kto wam(maluszki<3) szuje ubranka? Ktoś szyje zawodowo? A może po lalkach czy coś?
A: Spytaj się lepiej dziewczyn, ale chyba Dave gdzieś zamawia
4.       Oglądacie jakieś seriale? Glee, coś takiego?
A: Jasne że oglądamy, bo kto nie?
5.       Na wizyty kontrolne jeździcie do pediatry czy weterynarza?
A: Hehe, Dave miał z tym problem XD Ale znalazł jakiegoś pediatrę który zgodził się nas badać
6.       Znasz jakieś sławy?
A: Mnóstwo! Nawet nie wiesz o czym można się dowiedzieć na rozmaitych imprezach dla VIPów…
7.       Jak żołądek? Czy wiewiórka pochłania tyle pożywienia co zwykły człowiek? Ok. 2000 kcal dziennie?
A: Nie mam pojęcia! Jemy raczej mniej, ale to zależy. Wiadomo że Teodor zje więcej niż np. Żaneta, chociaż ona jest od niego większa
8.       W wiewiórczych, ile masz lat?
A:  W wiewiórczych ? O.o
9.       Wszystkie wiewiórki mówią?
A: Jasne że nie! To znaczy, pomiędzy sobą jakoś się porozumiewają ale ja już nie umiem się z nimi dogadać :\ Po prostu zapomniałem… kiedyś umiałem ale już nie umiem i nie rozumiem co do mnie mówią.
10.   Jakiej wiary jesteście? (wiem nie powinnam pytać ale nigdy nie czytałam żebyście poszli do kościoła ani nic :c)
A: Tu gdzie my mieszkamy, nie chodzi się do kościoła za często… Dave jeszcze nigdy nas tam nie zabrał.

Anonimowa:
1.       Jak myślisz, po co jest wiara?
A: Nie wiem…
2.       Ulubiony cytat?
A: Raczej nie mam, wyznaję swoje własne cytaty ;D
3.       Ulubiony przedmiot w szkole?
A: Muzyka
4.       Jaką masz średnią?
A: Kiepską
5.       Jeżeli miałbyś być innym stworzeniem, jakim chciałbyś być?
A: Fajnie by było być człowiekiem na jakiś czas… łatwiej rozmawiać z dziewczynami gdy nie traktują cie jak zwierzaka -.-
6.       Uważasz że możliwa jest miłość od pierwszego wejrzenia?
A: Bo ja wiem O.o Może i tak, bo po co by powstało tyle piosenek o tym?
7.       W co wierzysz? Dlaczego?
A: Eee… nie do końca rozumiem pytanie
8.       Jak tam po walentynkach i dniu kobiet?
A: Dziewczyny robią się strasznie wymagające -.- … chociaż nie, one zawsze takie są!
9.       Którego się urodziłeś (dzień, miesiąc, rok)?
A: E, halo! Ne podaje się danych w necie, nie wiesz o tym? XD

---- 2 tura ----

MisiaPysia:
jak byś w przyszłości miał mieć np. dziecko z Charlene, nieważne czy chłopiec czy dziewczynka to jak by się nazywało
A: ... what? O_o

Brittany Miller:
1. Czy Charlene to twoja stara znajoma ?
A: Tak, od dość dawna się znamy.
2. Lubisz tańczyć z Brit ?
A: 2. Może być, o ile nie próbuje prowadzić -.-
3. O której chodzisz spać, a o której wstajesz ?
A: 3. W obu przypadkach- im później tym lepiej :D Ale Dave nas wcześnie goni spać
4. Okłamałeś kiedyś którąś z wiewiórek, bądź wiewióretek ? Kogo ?
A: 4. ... kiedyś moich braci
5. Jakiego słowa najczęściej używasz ?
S: Z pewnością ,,JA'' -.-
A: No wiesz? > <
6. Umiesz szpagat ?
A: Umiem, ale czy o to już ktoś nie pytał?
7. Masz komórkę ? Jakiej marki ?
A: 7. Aktualnie nie mam, Dave mi zarekwirował za wysyłanie NIBY głupich smsów xd
8. Co wolisz ?
a ) Nutellę czy masło orzechowe
A: Nutellę... przestawiłem się jakoś
b ) serowe kulki czy orzechy
A: serowe kulki
c ) lato czy zime
A: lato
d ) dzień czy noc ?
A: noc ;]
S: <facepalm>
A: Szymek, odczep się od mojego aska > < Będziesz miał swój w maju!
9. Lubisz Brit ? ( Mi się zdaje, że nie -.- )
A: Niech ci będzie że lubię
10. Podoba ci się różowy kolor ? ( Kiedyś mówiłeś, że ci się podoba, a teraz nadal ci się podoba ? )
A: Kiedyś to mówiłem... różne rzeczy xd Różowy to babski kolor
Ino nie oszukuj i odpowiedz mi na wszystkie pytania, bo ostatnio odpowiedziałeś mi tylko na 6, no dobra na 7.


Co prawda Dni Alvina się kończą, ale mogę przeprowadzić jeszcze jedną turę pytań jeśli chcecie - o ile będziecie je zadawać. 

8 komentarzy:

  1. jak byś w przyszłości miał mieć np. dziecko z Charlene, nieważne czy chłopiec czy dziewczynka to jak by się nazywało
    MisiaPysia

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Czy Charlene to twoja stara znajoma ?
    2. Lubisz tańczyć z Brit ?
    3. O której chodzisz spać, a o której wstajesz ?
    4. Okłamałeś kiedyś którąś z wiewiórek, bądź wiewióretek ? Kogo ?
    5. Jakiego słowa najczęściej używasz ?
    6. Umiesz szpagat ?
    7. Masz komórkę ? Jakiej marki ?
    8. Co wolisz ?
    a ) Nutellę czy masło orzechowe
    b ) serowe kulki czy orzechy
    c ) lato czy zime
    d ) dzień czy noc ?
    9. Lubisz Brit ? ( Mi się zdaje, że nie -.- )
    10. Podoba ci się różowy kolor ? ( Kiedyś mówiłeś, że ci się podoba, a teraz nadal ci się podoba ? )
    Ino nie oszukuj i odpowiedz mi na wszystkie pytania, bo ostatnio odpowiedziałeś mi tylko na 6, no dobra na 7.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boszsz Britt i Charlene>< Wszędzie. No dobra dość takiego masła maślanego.
    1. Czytasz jakieś pisemka?
    2. Wolisz domki na drzewie czy forty z poduszek(domki><)
    3.Co cię naj wkurza? (ja nie mogę jak w automacie z jedzeniem moje jedzenie się blokuje i nie chce spaść-,-)
    4.Myślisz że roboty przejmą władzę nad światem
    5.Jak to jest oglądać filmy o sobie?
    6.Twój idol, guru w świecie muzyki?
    7.(mam nadzieje ż to pytanie cię nie urazi) Macie takie słodziutkie wysokie głosiki^^ Nikt cię nigdy nie wziął za dziewczynkę?
    8.Piękno zewnętrzne czy charakter?(nie tylko u dziewczyn)
    9. rysujesz? jakieś języki obce?
    10.Góry czy morze?
    Janatte:3

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Dlaczego boisz się żab?

    2.Jaki gatunek żab najbardziej lubisz?

    3.Co byś zrobił gdybyś spotkał taką żabę?
    http://dinoanimals.pl/wp-content/uploads/2013/01/%C5%BBaba-frog-2.jpg

    4.A taką? xD
    http://www.aikon.pl/allegro/produkty/n%20zaba_pokoj%201.jpg

    5.Gdybyś miał do wyboru rzucić karierę muzyka, umrzeć lub ożenić się z żabą to co byś wybrał?

    6. Czy żaby są straszne czy przerażające?? xD

    7.Co byś zrobił gdybyś się zamienił w żabę?

    8. Gdybyś obejrzał straszny horror z żabą w roli głównej i to w nocy to jak by ci się później spało?

    9.Gdyby Brittany była żabą to bałbyś się jej?

    10.Skąd inni wiedzą, że boisz się żab?

    Szybka Panterka

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze jedno ( to nie jest pytanie ) do postu powyżej. NA KAŻDE PYTANIE MUSISZ ODPOWIEDZIEĆ! NIE MA OMIJANIA! SORRY, ALE NA TYM POLEGA ASK. xD

    Szybka Panterka

    OdpowiedzUsuń
  6. No dobra, więc tak na wstępie to mam nadzieję iż powstanie jeszcze ta ostania tura Asku Alvin, bo te wszystkie pytania ( i moje i innych ) które nie otrzymały jeszcze odpowiedzi są po prostu zajebiste i bardzo bym chciał zobaczyć minę Alvina i usłyszeć ( a raczej przeczytać ) jego odpowiedź na nie. Tak więc przygotowałem dla was coś w stylu Quizu typu odpowiedzi a) b) c) d) e). Mam nadzieję, że będzie fajowo! No to zaczynamy! Czas się trochę pośmiać! xD

    1.Jak myślisz, na którym zdjęciu prezentujesz się najlepiej? xD

    a) http://imgs.tuts.dragoart.com/how-to-draw-chibi-alvin-alvin-and-the-chipmunks_1_000000013498_5.png

    b) http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2013/130/0/3/com__baby_alvin_birthday_by_boredstupid100-d64u5vz.jpg

    c) http://images40.fotosik.pl/96/72e1caa66faa5488.jpg

    d) http://modele-waw.home.pl/toys/wiewiorki/wiewiorki1.jpg

    e) http://www.assignmentx.com/wp-content/uploads/2011/11/15_SimonAND_SS_MG_3327.jpg


    2.Na, którym zdjęciu Brittany prezentuje się najlepiej?

    a) http://images4.fanpop.com/image/photos/24100000/Chip-wrecked-brittany-miller-24188485-302-537.jpg

    b) http://fc09.deviantart.net/fs71/i/2011/291/6/9/apt_12__brittany_miller_by_kaozkaoz-d4d7f3v.jpg

    c) https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQn_gOEnYW5w0HfXWpH2-ygJmV-_y9tCrP1MlfyQuZrciUpGHKWUw

    d) http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/319/5/2/brittany_miller_by_cartoongirlsfeet2-d6ud9w3.jpg

    e) http://images6.fanpop.com/image/photos/32900000/baby-love-alvin-and-brittany-32971926-300-300.jpg


    3. Wchodzisz do pokoju i widzisz twoją gitarę doszczętnie rozwaloną . Co robisz?

    a) Nie obchodzi Cię to
    b) - BRITTANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    c) - Sprawdzasz system kamer w twoim pokoju i już wiesz kto to zrobił. Obwiniasz go kosztami nowej ( i lepszej ) gitary
    d) - KTO RUSZAŁ MOJĄ GITARĘ?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZABIJĘ~!!!!!!!!
    e) Dave??????


    4.Która część filmu Alvin i wiewiórki była najlepsza?

    a) Cz. 1 zawsze najlepsza!
    b) Cz. 2 Hurrej!!! Mam już komu robić kawały!
    c) Cz. 3 - WAKACJE!!!!!!!!!
    d) Wszystkie tak samo fajne. Nie mam ulubionej.
    e) Jakaś mieszanina typu cz. 2 i 3 lub 1 i 2 lub 1 i 3


    5. Jak po tych wszystkich częściach oceniasz Iena?

    a) Fajny z niego gość
    b) Może być...
    c) Arcy wróg!
    d) Jest w porzo
    e) Może masz o nim inne zdanie? ( wpisz w odpowiedzi )


    6. Dave...?

    a) Moje światełko w tunelu
    b) Trochę wkurzający...
    c) Okropny!
    d) Po tym co dla nas zrobił jest prawie jak ojciec
    e) Spoko opiekun i kumpel


    7. Jak ( niestety tylko z opisu, który jest w pisadle i po tym co on tam robił i mówił ) oceniasz Anty - Alvina?

    a) Moim zdaniem jest trochę zbyt poważny
    b) JA jestem od niego 1000 razy lepszy !!!
    c) Całkiem miły
    d) Coś za długo przebywa z Bitt...
    e) Może masz o nim inne zdanie? ( napisz w odpowiedzi )


    8. Myślałeś kiedyś o grze w piłkę nożną?

    a) Nie
    b) Tak
    c) Raz, ale od razu się rozmyśliłem ( jestem za mały i nie w sensie wieku tylko wzrostu )
    d) A co to?
    e) Kilka razy


    9. Gdybyś mógł tak cofnąć czas i w porę zleźć z tego drzewa co je mieli przewieźć do miasta gdzie rozpocząłeś swoją karierę to byś to zrobił?

    a) No pewnie!
    b) Zastanowił bym się
    c) Nigdy w życiu!
    d) Nie wiem...
    e) Raczej chyba nie.


    10. Czy gdybyś mógł, ale tak już na zawsze to stał byś się człowiekiem?

    a) No coś ty!
    b) Jestem lojalny ( no jasne... )
    c) Oczywiście!
    d) Nie... Po za tym to bycie człowiekiem jest nudne. Oni są tacy wielcy i niezgrabni!
    - O, cześć Dave!
    e) No... jeżeli moi przyjaciele tez to czemu by nie...

    No i to już wszystko, Ufff... To było dosyć męczące. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Chyba na B
      2.napewno D
      3.napewno B bo nikt inny nie zrobił by czegoś tak okrutnego
      4.2 bo robienie kawałów theo robi się nudne
      5.no nawet sopko TYLKO NIE ZAPOMINAJMY ŻE IAN TRZYMAŁ NAS W KLATKACH
      6.d .on jest dla nas jak taki troche tata
      7.b i d on coś zbyt mocno się do niej klejił
      8.c bo nie daj bóg ktoś mnie pomyli z piłką
      9.e.bo nie miał bym tyle szczęścia ,fanek,britt,i takiego taty
      10.d .nie powiedzał bym tego o mojich koleżankach z klasy i połowie mojich fanek :)

      Usuń
  7. 1. Co byś zrobił gdybyś wygrał 10 milionów zł ? Co byś kupił ?
    2. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień życia ?
    3. Nosisz spodnie ?
    4. Co robisz jak masz doła ?
    5. Jaki masz kolor pokoju ?
    6. Co masz teraz na sobie ?
    7. Ulubiony sport ?
    8. Jeździsz gdzieś na wakacje ? Gdzie ?
    9. Najgorszy przedmiot w szkole ?
    10. Ile osób jest w twojej klasie ?

    OdpowiedzUsuń