sobota, 6 grudnia 2014

Obrazkowo XXIX

                                                   Przecież wypadało dodać coś z tej wersji, co nie?
                    Cześć! Dziś temat świąteczny! Idealny na Mikołajki :)
 I tak przyznaję się bez bicia... Nie miałam pomysłu na to obrazkowo...Główka pusta! Jednak... Przypomniałam sobie o BoredStupid100... Ma sporo fotek świątecznych...



     To jest naprawdę świetne... Te zdjęcia w tle dodają takiego uroku, a mina Szymka mnie po prostu rozwaliła xD


                 Ach... Nie ma to jak pierwszy śnieg... Wspomnienia z dzieciństwa ^^


     Heh... Z tego co wiem ten obrazek pojawił się już kiedyś na tym blogu, w jednym z wpisów  Marty... Ale dobrze sobie przypomnieć co-nie-co ;)


     Awww.... Bo nie ma to jak piec pierniczków w dobranym towarzystwie :3


     Hihihi... Kiedy za oknem szaro i buro odpalam sobie to zdjęcie :D


     No tak, cała ja... Pierwsze co zobaczyłam na tej fotce to: SZCZENIACZEK *.*
     Awwww.... :3 To jest po prostu.... Od teraz to zdjęcie zdobywa tytuł NAJSŁODSZA FOTA FOREVER dla mnie! ^^


     No przecież musiałam to dodać! ^^ Bo to jest fajne!


     Wspominałam już że jestem wielką fanką Alvittany?... Tak, chyba tak :D


     Ech... Też kiedyś tak robiłam... Jak miałam 5 lat ^^ wspomnienia...
_____________

OK, to by było na tyle! .... Ach, jak w tym okresie świątecznym zbiera się na wspomnienia... Pamiętacie takie chwile?... Nie?... Wy to nic nie pamiętacie! :D Ale życzę wam dużo radości i szczęścia oraz dużo słodyczy! Ja przynajmniej zamierzam jutro zaliczyć cukiernie :D

2 komentarze:

  1. Fajne obrazki, wielu z nich nigdy nie widzialam na oczy, a szkoda bo bardzo mi sie podobaja. Ja rowniez jestem fanka Alvittany, a jeszcze bardziej niezrecznych sytuacji. xd Kiedy nastepny ask? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie :) Nie ja się zajmuję Askami ale również na nie czekam!

      Usuń