piątek, 12 grudnia 2014

Obrazkowo XXX

                                                                                    By Turtlegirl5
Cześć! Kolejne obrazkowo o temacie, wiewiórkowych rysunków! Tak będzie dużo od Turtlegirl... Bo ja staram się dodawać to co jest dobre! :D



                O rany! Chyba mina Alvina najbardziej mnie rozwaliła xD

             Chyba już wiecie że... No ja musiałam to dodać! :3

     Chodź uwielbiam wampiry itp... Chłopaki całym sercem jestem z wami!


 
 To mi się nigdy nie znudzi! :3

Z góry przepraszam za brak iAlvina, ale nie mogłam go znaleźć...

Zastanawiam się tylko....

W jakim kraju...

(Pewnie w Chinach)...

Produkują takie małe MP3... :D

Od dziś Turtlegirl jest najlepszą w swoim fachu! No niech ktoś mi teraz tylko powie że ona nie umie rysować!

I teraz coś specjalnego...
Czyli z dedykacją dla Marty! Podobno lubisz Simonette? :3








I na koniec najlepsze :3
PS. Nie ma za co :D



 Dobra moi kochani! To będzie w tym tygodniu na tyle! A teraz sprawa do was... W jakim temacie chcielibyście następne obrazkowo? Decyzja może należeć do was, ale nie żebym nie miała pomysłu! >< To się zdarza bardzo rzadko....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz