sobota, 27 grudnia 2014

Alvin and the Videos 21

E: mam nadzieję, że Marta nas nie zhejci :3
B: taaaa -.-

Witam. Wiem, że są święta, ale my mamy je za sobą.One już na nie obchodza. Przed nami coś, co też jest ważne w tym miesiącu, a mianowicie Sylwester! Przygotujcie się na dawkę energetycznej muzyki. Zapraszam.


1. Drop it Low
wyk. Kat Deluna

Nie rozumiem jak można zniszczyć tę piosenkę. Według mnie, ten filmik jest zrobiony źle, z małymi wyjątkami. Głównie w oglądaniu tego przeszkadzało mi zmienne tempo. Rozumiem-ekspresja itd. ale to może zmęczyć, oglądając jeden i ten sam efekt pokazany kilka razy. Drugim minusem są wstawki chłopaków. Według mnie autor nie miał jak zapełnić kilku sekund piosenki, a nie chciał dawać kolorowego screena z napisem ,,Thanks 4 wathnin'! I love you guys!", ale dla mnie w tym przypadku męskie trio jest zbędne. Trzeci minus jest sam obraz. Nie wiem, czemu, ale miejscami zmienia się w piksele tak wielkie, że aż można z tego zrobić scenkę do Minecrafta. To jest podstawowy błąd i jest niewybaczalny. Jednak jest kilka scenek, dzięki którym ten filmik jest dobry, ale minusy przeważają. 4/10


2.  Tell Me Sometning I Don't Know
Wyk. Selena Gomez
Nawalenie efektów, aż boli. Filmik wydaje się zbyt sztuczny i kiczowaty. Momentami, aż widać więcej efektów, niż dziewczyn. Powtarzają się fragmenty, a niektóre wycinki są niedopasowane z piosenką. Tak naprawdę, gdyby mi puszczono tylko sam dźwięk to bym to polubiła, ale ze względu z tak niedopasowanym filmikiem, nie wiem, co prędzej bym wyrzuciła- monitor czy głośniki. 4.5/10
Tell Me Something I Don't Know

3. We R Who We R
Wyk. Ke$ha
Ekran za mały i jest takie ,,nasycenie" aż boli i płakać mi się chce. Fragmenty niedopasowane do końca i wiadomo, że można było zrobić lepiej. I totalnie nie wiem, po co scena z Chip-wracked jak Alvin rozlał olejek do opalania na parkiecie. Niekiedy ten efekt spowolnienia tak dał o sobie znać, że myślałam, iż mam za wolny internet czy o co chodzi. Zrobienie dobrego filmiku jest zarazem łatwe i trudne, trzeba po prostu trafić w złoty środek. Niestety autor nie trafił celnie i mamy to co mamy. 3/10



4. Heart Attack
wyk. Demi Lovato
Minusem jest dodananie Zoe, która tańczy, gdyż tworzy to bardzo groteskowy efekt. I czy mi się wydaje, ale czy przy 0:20 sekundzie pojawia się duch? O.o I niektórefragmenty wyglądają jakby je nagrano tosterem. Jak widzę ten filmik, to mi się płakać chce. 3/10
Heart Attack

5. Take a Hint
wyk. Victoria Justice & Elizabeth Gilles
Moje uszy krwawią. Ilość efektów przytłacza, a fragmenty same nie wiedzą co tu robią. Nigdy nie widziałam tak dziwnego i kiepskiego filmiku. Jedynym plusem jest fragment z ,,Put you records on" przez dziewczyn. Reszta pozostawia wiele do życzenia. 2/10
Take a Hint

Dobra, poznęcałam się już. Teraz czas na dobre filmiki, które zasługują na aplauz.

6. Cannibal
wyk. Ke$ha

Początek już elektryzuje. Filmik idealnie dopasowuje się do muzyki. Jednocześnie można było zrobić refren na dwa sposoby i nie używać jednego sposobu dwa razy. Jednak dużym plusem są fragmenty Brittany, gdy daje popis swojego wokalu i idealnie pasuje do piosenki. Efekt puszczenia tego od tyłu dadaje ekspresji temu fragmentowi i nie robi go monotonnym. Końcówka jest po prostu genialna. Może i jest to powtórzenie poczatku, ale jest piękne. Po prostu piękne. 10/10

7. Where Have You Been
wyk. Rihanna
Filmik mimo, iż krótki to cieszy oko. Efekty stosownie dobrany, nie ma odczucia kiczu. Nawet napisy nie przeszkadzają, a raczej sprawiają, że filmik zyskuje w oczach. Nie podoba mi się końcówka, a tak to jest po prostu bardzo fajnie. 9/10
Where Have You Been

8. Dance Again
wyk. Jenifer Lopez feat. Pitbull
Nie będę nic mówić. Sami zobaczycie, ze do tego filmiku nie trzeba mówić nic <3 10/10
Dance Again


Z pewnością niektórych zdziwi fakt, że połowę filmików oceniłam niesprawiedliwie i ostro. Jak raz wspomniałam z jednym z moich wpisów ( tu macie link) AatV zmieniają formę i Charlie pozwoliła mi krytykować filmiki, które są poniżej poziomu. Czy będzie tak już zawsze? Wszystko zależy od tego, co znajdę na tym YT.
Po drugie: przepraszam, że tylko dla filmiki mają ,,okienko" a reszta to linki.
Przypominam, że możecie pisać pod komentarzami jakie chcecie następne AatV, które pojawi się już w 2015 roku! Chcę dodać, iż wybieracie tematykę, która nie dotyka oryginału. Czyli np. zrobię wpis o Alvin Show, ale nie możecie żądać czegoś pokroju tego. Tym zajmie się ktoś inny. Możecie pisać np. Cracki, Simonette, Alvittany, Theleonore, Wakacyjnie itd itp. Po prostu filmiki z przerobionych piosenek.
Ja wam życzę szalonego Sylwestra, żebyście go nie spędzili przed komputerem, jak jakieś noł lify i bawili się do białego rana. Oby u was spadł śnieg (u mnie dzisiaj spadł! *.*) i trzymajcie się ciepło.
Marta

3 komentarze:

  1. Jak ja teskinilam za tym ,,Alvin and the videos"! :D Rzeczywiscie poczatkowe piosenki sa niezbyt dobre. Ale reszta... wspaniale! Krytykonawie nie jest zlym pomyslem. :) Temat nastepnego... no sama nie wiem. Co Ci tam przyjdzie do glowy, niech bedzie. ^^ Do nastepnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sęk w tym, że mi nic nie przychodzi do głowy i dlatego pytam

      Usuń
    2. W takim razie... Juz wiem! Zrob swiateczne ,, Alvin and the videos". W tym roku jeszcze nie bylo. :) A jak nie chcesz to rownie dobrze mozesz zaczac od nowa z parami, tjst. Alvittany, Simonette,Theleonore. Potem na wielkanoc wielkanocne itd. :D

      Usuń