wtorek, 16 grudnia 2014

Obrazkowo XXXI

                                                                                   Britt nie jest blondynką! ><
Cześć. Dziś tematyka... Trochę tego trochę tamtego, bo ja nie wiem już co mam dodawać na tego bloga...


                   Jak ja lubię piosenkę Single Ladies, głównie po obejrzeniu tego filmu :D

          Teodor zawsze pozostanie w moim sercu jako pierwsza ulubiona wiewiórka :3

                          Ja po prostu kocham taką minę Alvina typu ''Really?''

                                                     Tak, musiałam! ^^

                             Grzechem jest, że w filmie odebrali Alvinowi tą czapkę ><


                       A Britt zawsze będzie (według mnie) mieć najlepiej ułożone włosy

                                   A co on ma taką smutną minę? O.o

                                       Żaneta wyszła chyba najlepiej! :3


                                  Teoś jest słodziachny <3

    Ella jest śliczna, tylko czy mi się wydaję czy te ubrania wydają mi się na nią za duże? O.o

                                                    Kochane <3

                                                       Kochani <3
   
Krótka Dopiska: Naprawdę przepraszam za taki krótki, nudny, opóźniony i w ogóle wstyd dodawać ale miałam spore problemy techniczne, więc musiałam działać szybko.

2 komentarze:

  1. Nie ma wstydu moja droga! Ważne że podołałaś...Wiesz jeżeli masz kłopota(hehe) z obrazkami to napisz do mnie na e-mail a ja ci pomogę :)
    Ale obrazki:
    1.Britt rzeczywiście nie była blondi Mariolką....oszty koszty! Nie ma prawie wcale tła,łapki są koślawe(ale nie zawsze koślawe łapki są piękne,trzeba umieć koślawić).W rysowaniu nie chodzi tylko żeby minka była sweet i już.Trochę się trzeba postarać.Jak można tak słabo narysować Szymonka?!?! :<
    2.Praca wygląda jakby była zrobiona pisakami.No ale tło.....Popracuj kobito nad tłem.Proszę.Ważne jest tło!
    3.Ja się tu mogę czepiać tylko i wyłącznie tła.Bo wszystko inne jest ok...Wiem że to styl ale nie mogę strawić tych oczu.Sorki ja już taka jestem :)
    4.No jakby tu było porządne tło to byłby wyśmienity obrazek cieszący moje gałki oczne.Szymen dobrze wypadł :) FInnaly!
    5.Mina Alvina i łapki do poprawy....Zanotować proszę.
    6.Wszystko git ale...te czka się dziwnie ułożyły...NWM>.Nie ma już na co narzekać :< :) A w filmie Alvin miał tą czapkę tylko przez chwilkę.A szkoda nie?
    7.Tło,łapki i fałdy do naprawy.Czas wezwać Mańka złotą rączkę! :)
    8.Tło już nie jest takie dobre...za słabo widać usteczka Szymentosa(tak, ksywka mojego brata :) Ale nareszcie moja ulubiona kita :D
    9.Lewa łapka źle wygląda.No i jakieś tło.Ale praca wyszła bardzo dobrze.
    10.Ta praca mi się nie podoba.To chyba przez to że Theo tak się przekrzywił i ręce i...no i ja...nwm.
    11.Dziecko,ty tak cudownie tworzysz.Dla czego tła są nijakie????
    12.T.Ł.O.
    13.Mina Alvinka zepsuła obrazek...żal no ale cóż....Szymentos dobrze wyszedł :)
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff... Szymon wyszedł dobrze marudo. I jak ja się ciebie pytam mam popracować na tłem? Przecież to nie moje dzieła, co nie? I ja nigdy nie wybaczę twórcom że zabrali mu tą czapkę! I te dwie chwile z pierwszej części się nie liczą! I... Czy ja zauważyłam że cały czas nad tłem marudzisz? O.o Obrazki są moja droga z DeviantArta

      Usuń