poniedziałek, 4 listopada 2013

Powrót na dobre ( rozdziałów też )

 
Kochana Charlene ... ty się nigdy nie zmieniasz, choćby się działo nie wiadomo co ...
 
Nie wierzę że to mówię ... a z tymi rozdziałami to nie do końca tak jak myślicie !

Nie przebiję głowa muru, i jeśli temu blogowi pisana jest niska oglądalność to trudno, niech tak będzie, Alvin i Wiewiórki po prostu nie są materiałem na poczytnego bloga i muszę się z tym pogodzić że nie dogonimy np. fanów My Little Pony itp.
. Nie pozostało mi nic innego jak powrócić dawny schemat pisania . Zostały dodane jedynie niewielkie zmiany

 Poniedziałek -  Temat na tydzień (ogłoszenia )
Wtorek - Obrazkowo (raz na 2 tygodnie) / Różne cosie
Środa - Fanfiki
Czwartek - Krótkie formy Charlenki (Rozdziały , Totalny Crack itd. )
Piątek - Pisadło
Sobota - Prace fandomu
Niedziela - Maraton (rodzaj konkursu z pytaniami )

Temat na tydzień - Po prostu zapowiedź tego co będzie w tym tygodniu . Ten wspis uznajmy za pierwszy Temat na tydzień, i nie wyznaczam sobie narazie konkretnego . Muszę przywyknąć do dawnego sposoby pisania.
Obrazkowo - Raz na 2 tygodnie ponieważ i tak nie cieszyło się dużą ogladalnością .
Różne cosie - Wiewiórkowe ciekawostki np. gry internetowe, ciekawe gażety do zrobienia samodzielnie itp. Propozycje które sami znajdziecie wysyłajcie na blogowego maila.
Fanfiki - Schemat wysyłania wciąż taki sam - wysyłamy mailem, w tytule wpisując tytuł Fanfika i Autora, w wiadomości opis stanowiący zachętę do przeczytania, link do obrazka który ma być ,, okładką'' waszego fanfika i link do samego fanfika w google doc. Fanfiki których treść wysyłana będzie w samej wiadomości NIE BEDĄ BRANE POD UWAGĘ !
Krótkie formy Charlenki - Czyli to czym dotąd się zajmowałam oprócz Pisadła - ono ma swoją własna datę publikacji . Będą to Totalny Crack, rozdziały, może NK-munks ale w nieco innej formie, możliwe że coś jeszcze innego. Więcej o rozdziałach niżej.
Pisadło - Bez zmian.
Prace fandomu - Czyli wasze obrazki, muzyka, jakieś inne prace - wszystko co prześlecie zostanie opublikowane !
Maraton - Konkurs z pytaniami . Polagać on będzie na tym że co niedzielę, o wybranej przez siebie godzine będę publikowała 1 pytanie w tematyce AATC, i osoba która pierwsza w kolejności udzieli najtrafniejszej odpowiedzi zostanie zapisana. Będę zapisywała te wyniki i osoba która wygra w ten sposób 3 razy, otrzyma wybraną przez siebie nagrodę (dedykowny art lub filmik, to się jeszcze okarze . Przykład filmu-nagrody macie tutaj : link - kliknij tutaj )

Co do rozdziałów ... o losie -.-
Zaprzestałam ich pisania ponieważ nie czułam już weny do pisania i czułam że wymuszone rozdziały robią się coraz gorsze i gorsze. Ponad to miałam w planach inne projekty którym chciałam poświęcić maksimum uwagi. Niestety nie spodobały się wam, chyba wiem dlaczego, i chociaż byłam mocno zawiedziona takim przyjęciem czegoś na co bardzo liczyłam bo był to dla mnie ważny projekt, to nie mogę mieć do nas o to żalu. Jest jeszcze jeden powód dla którego zakończyłam pisanie właśnie po TCM II - wszystkie te rozdziały (było ich nieco ponad 50 z tego co pamiętam) tworzyły pewną całość, mój największy jak dotąd fanfik (i chyba największy istniejący fanfik w tematyce Alvina i Wiewiórek w języku polskim) o wiele mówiącym tytule : ,, Duo'' . Jest to opis zwykłych dni z życia Wiewiórek i Wiewióretek w ciągu 2 lat . Akcja zaczyna się jesienią , końcy w lecie dwa lata później. Nie chciałabym zaburzać tego kontinuum.
Chcę jednak przywrócić rozdziały na bloga gdyż to jedna z rzeczy, która was najbardziej interesowała. Nie chcę jednak pisać ich w takiej formie jak tamte, po prostu - tamta historia dla mnie jest zakończona . Myślałam nad pisaniem krótkich opowiadań o Wiewiórkach i Wiewióretkach, opowiadań niezależnych od siebie i od moich innych opowiadań .(więc jeśli pojawią się jakieś nieścisłości nie zwracajcie uwagi - któregoś dnia opublikuję listę moich fanfików i tych które zaliczają się do mojego fan-kanonu ;) ) Co o tym myślicie ? Byłyby utrzymane w duchu tamtych starych rozdziałów, po prostu nie kontynuowały by ich. Może dla odmiany w nich poświęciłabym uwagę Wiewiórkom CGI ? We wszystkich moich fanfikach używam wersji kreskówkowej . Pomyślę jeszcze nad tym ale i wy pomyślcie : jeśli macie pomysł o czym powinnam napisać dajcie znać na forum - link - kliknij tutaj .

No ... to chyba tyle na dzisiaj . Idę szukać czegoś do Różnych Cosiów


1 komentarz:

  1. uważam że to dobry pomysł, postaram się teraz udzielać... wybacz że przedtem się nie udzielałam, było mi głupio tak samej tylko komentarze zostawiać, ale mam nadzieję, że blog znów będzie miał swoją kolejną "złotą erę"... xD

    OdpowiedzUsuń