czwartek, 28 listopada 2013

Tajemnica Zaginionej Skarbonki PO POLSKU !

 
Nawet nie wiecie jak niesamowicie zdziwiło i ucieszyło mnie to odkrycie :D Aż trzęsę się z radości mówiąc wam że ... oto znalazłam kreskówkowe Wiewiórki z polskimi głosami !
 
Ale po kolei ...

Dawno dawno temu (no cóż, dla mnie dawno ;) ) powstał film majacy na celu pokazanie dzieciom jak złe i szkodliwe sa narkotyki i dlaczego nie należy ich używać. W filmie wystąpiło mnóstwo kreskówkowych gwiazd tamtych czasów, jak Kubuś Puchatek, Mapeciątka, Hyzio, Dyzio i Zyzio, Smefry,  Alvin i Wiewiórki i wiele innych . Film doczekał się również polskiego dubbingu, a w telewizji puszczono go o tej samej godzinie na wszystkich kanałach.
 
Kiedyś z zapałem przestrząsałam insternet w poszukiwaniu tego filmu ale nie udało mi się znaleść polskiej wersji (tak samo jak polskiej wersji serialu z lat 80 ). Potem zaprzestałam poszukiwania na jakiś rok, i dzisiaj, zupełnie przypadkiem - film sam wpadł w moje ręce . Film został umieszczony na youtube.
Z największą przyjemnością podaję wam link - [link]
 
Z tego co słyszę, dubbing polski jest całkiem przyzwoity :) Strasznie chciałabym usłyszeć polskie Wiewióretki z kreskówki ...
Tak więc - oglądajcie, cieszcie się i pamiętajcie : Nie bierzcie narkotyków ! Alvin i Wiewiórki tego nie pochwalają ! XD


3 komentarze: