poniedziałek, 18 listopada 2013

Temat na tydzień (2)

Aww... kiedyś byłam taką fanką tego shipu :') Ale zostawmy wspominki na później, teraz mam procję nowych ogłoszeń !
 
1.
We wtorek w seri Rozmaitości (dawniej Różne Cosie) ukaże sie poradnik krok po kroku jak przerabiać piosenki w programie Audacity na wiewiórkowe .
 
Taak, też nie wierzę że ktoś jeszcze tego nie umie, ale wypada poradnik zrobić :)
 
2.
W czwartek już na pewno fanfik z serii Totalny Crack : Klaustrofobia (Alvinette)
Mam nadzieję że wam sie spodoba :)
nawet nie wiecie jak ciężko mi sie to pisze -.- nigdy nie przyzwyczaję się do tagu romance -.-
 
3.
Praca nad Pisadłem wciąż trwa. Termin powrotu nie jest jeszcze określony. Obiecuję że gdy Pisadło wróci, będzie jeszcze lepsze niż teraz :)
 
4.
Na sobotę mam zapowiedzianą paczke obrazków od Janette:3/Pandzi . Z tego co pamiętam, są to głównie crossovery filmów, więc zapowiada się ciekawie.
 
5.
Wczorajsza edycja Maratonu dostała dwie odpowiedzi - już lepiej :)
Jako pierwszy odpowiedź przysłał Anonimowy (pilnie proszę o podanie nicku)
 
To by chyba było na tyle


1 komentarz:

  1. Możliwe że do piątku prześle nowe prace, a co do poradnika hmmm... Być może ukaże się w następnym tygodniu. A jeśli chodzi o kolejne prace to ukażą się pod koniec następnego tygodnia (jeśli jakieś prace wpłyną na mój e-mail) lub za dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń