czwartek, 3 października 2013

Fanfik : Duo (rozdziały 6-10)


[Normal] [Life]
Autorka : Charlenka / Wiewiórka

Opis : Codzienne perypetie wiewiórek w ciągu około dwóch lat .
Tak, dobrze sądzicie- to po prostu rozdziały ze starego bloga. Ponieważ osłuchałam się opinii że stare rozdziały były lepsze (ja się z tym nie zgodzę) więc dodaję je tutaj, żebyście nie musieli ich szukać w odmętach internetu.
Rozdziały 1-5
1- Zaczynamy
2- Kwestia tajemnicy
3- O Carli
4- Walentynki
5- Kolejny dzień

Rozdziały 6-10
6- Kolejny, kolejny dzień
7- Pianino, które samo gra
8- Czyżby... Alvittany?
9- Dyskusja
10- Różne metody

Już wkrótce:
11- Nocna nauka
12- Kwestia porządku
13- Nie kłam Ella, nie kłam! (cz.1)
14- Nie kłam Ella, nie kłam! (cz.2)
15- Zaliczenie

16- Zakończenie roku 

2 komentarze:

  1. zarąbiste są najlepsze jest jak szymek robi takie miny do żanety i karze jej pokazać pamiętnik,albo to z walentynkami


    whitney

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że wy tego w ogóle nie aktualizujecie.

    OdpowiedzUsuń