niedziela, 6 października 2013

Różne cosie (4) : Munk Creator

Na pewno wielu z was zna popularną wśród bronies grę Pony Creator .
Znalazłam mniej-wiecej to samo , ale z wiewiórkami ! :D

 
 
Gra jest bardzo prosta, widać że amatorska (zbyt wiele białego tła) ale wyraźna i przyjemna . Może być dobrą inspiracją do tworzenia swoich OC :) Więc - jeśli ktoś lubi ubieranki lub po prostu chce powspominac jak to można było kiedyś godzinami siedzieć i tworzyć dziesiątki zestawów z bardzo ograniczonej garderoby - polecam :) Można się miło pobawić .
 
Szkoda że nie znalazłam jej w tygodniu OC , przydałaby się XD

4 komentarze:

  1. Ale super blog Katelyn!Dzienki że mi go poleciłaś!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. {naj}lepszy blog na swiecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Och Charle super ale to super piszesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie, ale szkoda że się nie da zrobić lady's 3: A wogóle to podobno potwierdzili alvina i wiewiorki 4. Słyszał ktoś coś? Ja czytałam że będzię we wrześniu 2015 a w Polsce dopiero w styczniu 2016 :(( Ma ktoś jakieś inne info? Nie chce mi się czekać ale według mnie w 2014 powinno być no bo są co dwa lata a premiera była 3 w zeszłe święta światowa chyba więc w Polsce powinna być 4 w 2015 no nie? Sama już nie wiem...

    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na POLSKIM filmwebie pisze ,,alvin i wiewiórki 4 (2015)'' więc teoretycznie równie dobrze może być premiera-świat w 2015 jak i premiera-świat np. w 2014 ale w Polsce premiera w 2015 no nie?

      PinkyCake

      Usuń