sobota, 5 października 2013

Zawiasy, zawiasy ...

 
Nasz blog chyba zapadnie w zimowy sen ...

Z powodu drastycznie niskiej ogladalności bloga (2 komentarze tygodniowo ? Czy wy sobie żartujecie ?! ) blog przechodzi w stan hibernacji , na czas nieokreślony. Oznacza to
1. Zawieszenie większości serii (Obrazkowo, Dyskusje itp. )
2. 1 post tygodniowo (mojego autorstwa , nie wiem jak będzie wyglądała sprawa z postami Marty)
3. Nastawienie sie całkowicie na prace przychodzące : jeśli przyślecie coś na bloga, to będziecie mieli post.
 
Mam dość tego zastoju, coś z tym trzeba zrobić. Oddaje sprawę w wasze ręce : jeśli wam zależy to zróbcie cokolwiek , bo inaczej blog zostanie zamknięty : czy opłaca się każdego dnia pracować i starać się wymyślać coś nowego dla 2 czy 3 osób ? Nawet tego nie jestem pewna : nikt się nie odzywa, z boku wygląda to jak wołanie na pustyni .
Jeśli oglądalność dzienna wzrośnie do 200 jak było za dobrych czasów i pojawią się jakiekolwiek oznaki wzrostu zainteresowania blogiem, wszystko wróci do normy .
 
Nie oglądajcie się na innych, sami zróbcie coś dobrego. Nawet nie wiecie jak bardzo tego potrzebuję . Za codzienną pracę to jedyna nagroda - docenienie przez czytelników. Chyba mam prawo być zniechęcona widząc jak tylko bierzecie , nic nie dając w zamian. Nie tak powinna wyglądać współpraca . Wciąż urządzam dla was konkursy, eventy i widzę jak kompletnie to olewacie . A ja staram się jak mogę i w zamian chcę tylko odrobiny zainteresowania i aktywności . To nie jest wiele, ale to cieszy najbardziej. To daje satysfakcje i poczucie że to co robię , nie jest bezcelowe , mam motywacje do dalszego działania. Ale teraz tej motywacji nie mam , bo zdaje mi się że tylko ja i może 2 czy 3 osoby czytają to co ja piszę . Czy tak trudno podesłać komuś link , wypowiedzieć się gdzieś pozytywnie ?
 
Nie chcę usuwać bloga bo włożyłam w niego wiele pracy , ale mam wrażenie że ona idzie na marne . Nie chcę mieć racji , udowodnijcie mi że jej nie mam . Tylko trochę zaangażowania - nic więcej !

4 komentarze:

  1. Ok!Już ja się ty zajme zachęce moje cooleżanki z klasy i będzie jakkieś 10 osob więcej
    Katelyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu zaglądam codziennie, tylko nie zawsze zostawiam komentarz.
    Simon S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaglądam tu codziennie.
    Kociara

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo często tu wchodzę. Jest możliwość wysłania fanfica? Jeszcze żadnego nie napisałam, ale mam taki zamiar. Powiesz mi tylko gdzie wysłać? XD

    OdpowiedzUsuń