piątek, 4 października 2013

Muzyczne Poprawki-Alvin and the Videos 18-Czerwiec

Cześć, hej i czołem :3 Zgadnijcie co jest za data.... Tak wiem, październik różaniec itp... Ale dokładnie rok temu zaczęłam pracę na blogu!!! YAAAAY! Wiem nie zawsze mi się udawało z paczkami, jestem ekstra do tyłu... Ale miałam powody... Przepraszam... Ale teraz do konkretów.
Jaram się dzisiejszym tematem bowiem dzisiaj...Camp rock! Tak, porąbało mnie zupełnie xDD Któż tego nie zna... temu cole dać. Nie przedłużając, zapraszam.

1. Wouldn't Change a thing
wyk. Joe Jonas i Demi Lovato
Fajnie pasuje do Alvina i Brittany-niby nie pasują do siebie, wiedzą o tym, ale nie mogą żyć bez siebie. Tak było jest i będzie. Głosy pasują im jak ulał, powaga i bardzo fajnie to wychodzi w praniu ;)) Angielska wersja jednak lepsza od polskiej. Przechodząc do muzyki... Trochę za szybka jak na ten tekst ale ujdzie
http://www.youtube.com/watch?v=Z4JvYJVcUog
2.Fire
wyk. Luke Williams
Co by powiedzieć.. Słucha się bardzo fajnie, bardzo mi się podoba głos zmieniony. Taki fajny. Piosenka wpada w ucho i nie chce wyjść, i dobrze bo to zasługa rytmu i muzyki. Podoba mi się, a ten bit w tle to normalnie lubię :3 Za głosik, piosenkę i za bit 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=WCk0aXvqncU
3.Introducing Me
wyk. Joe Jonas
Przesłodka piosenka jednego z Jonasów. Głos pasuje mi do Teodora albo Szymona... Taka mała odmiana :D Piosenka bardzo melodyjna dzięki gitarze. Bardzo lubię (zapomnianego już) Jonasa za tę piosenkę bo wreszcie nie stał na uboczu! (Tak samo jak Szymek... Przypadek? Nie sądzę.) Licząc się z tym że to piosenka która uczestniczyła w moim dzieciństwie daję 8/10
http://www.youtube.com/watch?v=569XcqPkXW0
4.Tear It Down
wyk.
Przenieśmy się w bardziej moje klimaty.. Muzyka mi trochę przypomina klimaty ,,we were rockin'" przez tę gitarę. Never mind, muzyka.. w klimatach niepodobnych do Camp Rock i wiewiórek ale to mi tak jednocześnie pasuje że szok! Trochę to jednocześnie też kontrastuje z takim trochę rapem między refrenami... Coś a'la jak to. I strasznie, ale to strasznie fajnie wyszedł głos Brittany. No po prosu jak oryginał tylko trochę wyższy. Ale coś w ten deser, nie? ;) Moja ocena to 10/10 :3
http://www.youtube.com/watch?v=OIKCkideQQA
5.Brand New Day
wyk. Demi Lovato
Trochę smutnawa na początku i powolna ale dzięki gitarze i perkusji (ludzie któzy to wynaleźli są wielcy!!) przestaje, i robi się coś... na kształt piosenki Leny Mayer Landrud... :\ xD I się kłóćcie!.. Głos mi pasuje to w zasadzie do.... Żanety i Brittany na zmianę tak jakoś :\ Prawdziwy hardcore :D No nic.. Trochę piszczy trzeba przyznać ale przy tym tego się po prostu nie da ominąć. Nie ma jak a szkoda :\ 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=h76U0gT1UUo

Mam nadzieję zę następny rok będzie lepszy, ja skończę Muzyczne Poprawki przed kolejnym październikiem..  xD No cóż... Thank you! God Night! Marta

P.S Pozdro Charlie i dzięki że jeszcze mnie nie wywaliłaś :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz