sobota, 26 października 2013

Obrazkowo XIX

 
Od teraz Obrazkowo będzie się ukazywało raz na 2 tygodnie . Dzisiaj coś co lubię najbardziej : CROSSOVERY !
 
taa , na serio nie wiem co wstawiać na bloga -.- coś czuję że to się skończy przywróceniem rozdziałów ... ech ta moja słaba wola !
 

Fakt, mi też oni się zawsze ze sobą kojarzyli O.o
  
Jeden z najstarszych obrazków jakie pamietam na moim komputerze. Dwie dawne manie w jednym... aż brak mi słów !
 
 
Całkiem ... urocze ?

Awww ! Ja chcę to na tapetę :D  
 
Mój miesięczny guzik obsesji ... AATC, MLP, Gravity Falls, Hetalia, Rozen Maiden (...)
Wasz ?

I Jeaneetie Belle otrzymuje tytuł najsłodszej rzeczy w internetach EVER
 
 
 
 


2 komentarze:

  1. to przed ostatnie to normalnie wnętrze mojej głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Matyldo kucyki :3 Ale słodko :3
    O a przy okazji to jestem tutaj nowa i ten no ...uh
    Chipmunk!!!!

    OdpowiedzUsuń