niedziela, 13 października 2013

Czego chce publika ?


Reforma bloga okazała się trudniejsza niż sądziłam O.o
Reformowanie bloga chyba zaczęłam od złej strony , więc spróbuję inaczej :
Skoro jest mało wyświetleń to najwyraźniej dlatego że ludzie nie wchodzą , bo nie mają po co , bo nie mają tu nic co by ich zainteresowało na tyle żeby wchodzić codziennie . Więc co was zainteresuje ? Co konkretnie chcielibyście tu czytać ?
Z tego co pamiętam Obrazkowo , dyskusje i rozdziały NK-munks nie cieszyły się zbytnim powodzeniem . Skoro tak , to co podoba wam sie tu najabrdziej , w co warto że tak powiem - zainwestować ?

12 komentarzy:

  1. - pisadło
    - cracki
    - fanfice
    mnie więcej do szczęścia nie potrzeba :)
    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile dwa pierwsze mogę zrozumieć to 3 nie za bardzo mi podchodzi - jak mogę dodawać fanfiki , skoro nikt ich nam mnie przysyła ?

      Usuń
  2. mi tak samo jak Janette
    Britt Miller <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak jak u mnie. Więcej nie potrzeba :-D
    Simon S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby było troszke więcej romansidel!Chodz 1 na tydzień!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha-ha-ha -.-
      1. Ja nie umiem pisać romansideł i nie wymagajcie tego ode mnie ! Chcecie coś takiego , napiszcie sami i wyślijcie !
      2. Raz na tydzień to będzie się ukazywał jeden post W OGÓLE więc raz na miesiąc to by było za dużo !

      Nie rozumiem co takiego ludzie widzą w romansach O.o ja na przykłąd o wiele wyżej stawiam dobrą komedię (do której też niestety nie mam kompletnie talentu ;( )

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o romansidła - mogę coś napisać. Mam wiele pomysłów, tylko nie mam jak ich wykorzystać. :/ W każdym razie pisz na mój gmail, jakbyś chciała fanfic. Powinnam wyrabiać się z pisaniem xd: rainbowdashowa@gmail.com

      Usuń
    3. Ja pisać nie będę, bo jeszcze znaczna gadać że główna adminka cichcem chce nową redaktorkę sobie sprowadzić ;) ale jak masz pomysły to pisz i wysyłaj do nas - skrzynka zawsze otwarta !

      Usuń
  5. W kioskach można kupić magazyn, który chyba nazywa się Kultowe Kino Kolekcja Familijna. Nie mam co do tego pewności widziałam to jedynie w reklamie. Zestaw zawiera: magazyn i płytę DVD (w pierwszym numerze jest chyba ,,Alvin i wiewiórki 3", ale nie mam pewności, więc jeśli się mylę to nie krytykujcie).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli możesz podeślij adre email albo numer tel bo mam kilka pomyslów i prozycji dodtyczących istniejących już serii jak i wprowadzenia nowych oraaz kilka innych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz spokojnie wysłać swoje pomysły na skrzynkę blogową której adres masz w lewym górnym rogu ekranu - i tak wchodzę na nią obecnie tylko ja , więc nie ma szansy żeby twoją wiadomość zobaczył ktoś nieupoważniony, jesli o to chodzi ;)

      Usuń