piątek, 16 sierpnia 2013

Ask Teodor (odpowiedzi , pierwsza tura )

 
Oto pierwsza tura odpowiedzi !
 
W rolę Teodora wcieliła się Dominika Fizia

EDIT
Poszukujemy osoby która wcieli się w Teodora w jeszcze 2 turach , ponieważ osoba która robiła to dotychczas , nie może . Zgłoszenie przesyłajcie na maila blogowego. 
 

 
Anonimowy pyta:

1. Opisz każdą Wiewiórkę w trzech słowach (łącznie z Charlene)
Teodor: Alvin- odważny, fajny, arogancki
Szymon- mądry, odpowiedzialny, sztywny
Brittany- uparta, samolubna, wrażliwa
Jeanette- pomocna, nieśmiała, cicha
Eleonora- zabawna, urocza, pewna siebie
Charlene- pewna swego, odważna, przebojowa
2. Co lubisz jeść najbardziej?
T: Ojej... uwielbiam praktycznie wszystko, serio trudno mi wybrać!
3. Masz drugie imię, jakie?
T: Nie mam drugiego imienia ;)
4. Co uważasz o Alvittany, Simonette i Theonore?
T: Ach ci fani... xD A tak na serio, to nawet mi to nie przeszkadza! Fajnie
popatrzeć jak z tego powodu Alvin i Britt się wściekają...:D
5. Ulubiony i znienawidzony przedmiot?
T: Nie lubię w-fu :/. A mój ulubiony przedmiot to muzyka i trochę
zajęcia techniczne, bo czasami na tych zajęciach gotujemy :)
6. Jaką rzecz najbardziej lubisz?
T: Książka kucharska.
7. Ile masz lat?
T: Jak możecie o to pytać?! xD
8. o czujesz do Charlene, Brittany, Jeanette i Eleanor?
T: A co mam czuć? Przyjaźń :)
9. Ulubiona książka, film?
T: Ulubiona książka to książka kucharska! Bez dwóch zdań! A film to
wszystkie o gotowaniu, a ostatnio Britt mnie zmusiła do oglądania Dirty
Dancing; całkiem fajny film!
10. Ulubiony kolor (oprócz zielonego)?
T: Chyba pomarańczowy ;)
11. Masz jakieś przezwiska nie związane z Twoim imieniem?
T: Alvin kiedyś mnie przezywał: "Pożeracz" XD
12. Ulubiona piosenka?
T: Funky Town i We are Young :>
13. Z kim lubisz najbardziej śpiewać?
T: Najbardziej lubię śpiewać w chórkach, a z kim...chyba z Eleonorą i
Szymonem ;)
14. Jak rzecz znajduje się po Twojej prawej, lewej i za Tobą?
T: Po prawej: kanapka, po lewej: łóżko, za mną: szafa xd
15. Za co kochasz swoich braci?
T: Za to że po prostu są ze mną w najgorszych chwilach , że zawsze mi
pomogą i mogę przy nich być sobą :)

Dominika Fizia pyta:

1. Kochasz kogoś?
T: Tak, mamę Vinny, Dave'a i moich braci!
2. Spaliłeś jakieś jedzenie?
T: I to nie raz! Gdy się uczyłem gotować miałem mnóstwo takich wpadek!
Dave był mega zły xD
3. kim chcesz zostać w przyszłości?
T: Chcę prowadzić własną restaurację
4. śpisz z misiem? XD
T: Tylko z jednym, którego dostałem od Vinny; powiedziała, że jak
będę zawsze kładł się spać, to mam o niej pomyśleć. :)
5. ulubiona strona internetowa i emotikona
T: Strona... chyba facebook, ale rzadko wchodzę, mam inne rzeczy na
głowie, nie to co Alvin: on połowę dnia jest przy komputerze; taki
no-life z niego trochę :P
6. bardziej wolisz Szymona czy Alvina?
T: Nie mogę wybrać! To moi bracia, staram się ich traktować w równym
stopniu, choć może trochę lepszy kontakt mam z Szymonem.
7. oglądasz jakiś serial?
T: Nie.
8. masz komórkę?
T: Niedawno dostałem na urodziny :)
9. za co najbardziej lubisz Dave'a?
T: Że jest kochany, cudowny i jak nikt mnie pocieszy i zrozumie!
10. co sądzisz o Alvittany?
T: Życzę im dużo szczęścia! Chciałbym, żeby w związku przetrwali
jak najdłużej, bo pasują do siebie! przeciwieństwa się przyciągają
:)


Anonimowy pyta:


1.Masz kogoś na oku?
T: Można powiedzieć, że tak :D
2.Uprawiasz sport?
T: Nie, nie lubię :/
3.Ulubiony zwierzak?
T: Surykatka, bez dwóch zdań!
4.Gdzie się wybierasz na podróż poślubną?
T: Co?! Nie planuję z nikim ślubu, jestem za mały, a co dopiero w
podróż! XD
5.Ulubiona wiewióretka,wiewiórka?
T: Nie mam :)
6.Ulubiony kanał telewizyjny?
T: Tam, gdzie lecą programy kulinarne i może trochę Disney Junior.




Kociara pyta:
1.Gdzie chciałbyś wyjechać na wakacje?
T: Hmm, może do Włoch? Chciałbym poznać sekretny przepis ich dobrej
pizzy :)
2.Podobało Ci się w Polsce?
T: I to jak! Mają tam pyszne jedzenie.
3.Ulubiony strój.
T: Nie wiem xD. Zwykła zielona bluza do tego jeansy- są najlepsze!
4.Lubisz tańczyć?
T: Tak! Z Eleonorą najbardziej :)
5.Najlepszy przyjaciel/przyjaciółka.
T: Nie umiem wybrać! Mam jeszcze dużo kolegów i koleżanek w szkole, ale
bądź co bądź, to tylko takie luźne znajomości, a z Wiewiórek i
Wiewióretek to nie umiem wybrać.
6.Drugi ulubiony kolor.
T: Już pisalem wyżej: chyba pomarańczowy.
7.Co sądzisz o "Chipmunks go to the movies"?
T: Lubię to! :D
8.Ulubiona gra planszowa.
T: Nie mam :)




Anonimowy pyta:
1. Do jakiego kraju chciałbyś najbardziej pojechać?
T: Tak jak pisałem powyżej: Do Włoch, ewentualnie do Polski! :D
2. Wyznałeś kiedyś komuś miłość, komu?
T: Na razie nic takiego nie miało miejsca :)
3. Podaj po trzy wady każdej z wiewiórek (z Charlene).
T: Alvin- Zarozumiały, arogancki, leniwy
Szymon- zbyt sztywny, sarkastyczny, czasami wkurzający
Brittany- primadonna, zarozumiała, wredna
Jeanette- zbyt nieśmiała, dająca sobą manipulować, chce zbyt dużo
pomagać, a nie pomyśli o sobie
Eleonora: zbyt uparta, bałaganiara, tylko czasami złośliwa
Charlene: Wredna, złośnica, zbyt pewna siebie
4. Podaj po trzy zalety każdej z wiewiórek (z Charlene).
T: Alvin- fajny, zabawny, odważny
Szymon- mądry, odpowiedzialny, pomocny
Brittany- wrażliwa, umie pocieszyć, czasami pomocna
Jeanette- kochana, pomocna, inteligentna
Eleonora: urocza, pewna siebie, słodka
Charlene: Intrygująca, na swój sposób pociągająca (nie dla mnie!),
umie przyznać się do błędu
5. Ulubione danie?
T: Chyba było już to pytanie :)
6. Wymarzona randka gdzie by się odbyła?
T: ... To chyba oczywiste! W restauracji!
7. Uważasz siebie za (...)
T: Nie wiem xD
8. Wkurzyłeś kiedyś Brittany? Opisz jak.
T: Ją niestety zawsze coś wkurza... Przez przypadek ochlapałem jej nową
sukienkę... do dziś pamiętam jej ryk wściekłości xD






5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. haha w jakim sensie WoW? XD bo zaczynam się bać czy dobrze odpowiedziałam na pytania!*
      *Teodor odpowiedział :)

      Usuń
  2. 1. Muffinka czy Babeczka ?
    2. Gdybyś mógł zmienić się w jakieś zwierzątko na jeden dzień, jakie byś wybrał ?
    3. Kim JESTEŚ ?
    4. Kim NIE JESTEŚ ?
    5. Co sądzisz o swoich fanach ?
    6. Czy oglądasz obrady sejmu ? (nas zmuszają do tego w szkole i zaczynam się bać O.O )
    7. Co sądzisz o mnie - Charlence ?
    8. Wszyscy mówią że jesteś słodziutki więc ... ile muffinek trzeba żeby zbudować most stąd do księżyca ?
    9. Zrobiłbyś sobie irokeza ? XD
    10. Znasz się na wypiekach więc ... mogę hugnąć ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... A Muffinka i Babeczka to nie to samo? -.- Ja nigdy nie widzę różnicy....

      Usuń
  3. 1.Ulubiona kuchnia?
    2.Do której klasy teraz idziesz?
    3.Udały ci się wakacje?
    4.Jakieś plany typu płyta, koncerty itp? ;)
    5.Lubisz mnie? :3
    6.Co sądzisz o mojej serii-Alvin and the Videos?
    7.przytulisz? :3
    8.Masz ukochaną przytulankę?
    9.Masz ulubiony gatunek muzyki?
    10.Dasz autograf? :)

    OdpowiedzUsuń