sobota, 3 sierpnia 2013

Poduskutujmy o ... fanficach


  
Ładne obrazki zawsze warte promocji (tylko czemu ta dziewczyna podejrzanie przypomina mi Charlene ? -.- To że prawie nikt o niej nie wie nie znaczy że można sobie używać jej wyglądu jak się tylko chce ! )
 
Dawno nie było postu z tej serii :\




Tak więc : Co sądzicie o fanficach ? Czytacie je często ? Piszecie sami ? Macie jakieś ciekawe warte polecenia ? Jakie gatunki czytacie najczęściej ?

PS: Macie jakieś propozycje do tłumaczenia ? Stwierdziłam ostatnio że nie mam za bardzo czym się zająć :\ Owszem , piszę fanfic ale to tylko wtedy gdy mam wenę a tłumaczeniem mogę zajmować się prawie zawsze , to dużo łatwiejsze .
I jakie macie propozycje do Totalnego Cracka ? O kim tym razem mam napisać ?

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o fanfice, to ja najczęściej podkradam z tąd ; http://www.fanfiction.net/cartoon/Alvin-and-the-chipmunks/ do czytania.
    Piszę, owszem, ale tak jakoś nigdy nie musiałam się szczególnie inspirować. Pomysł same wpadają mi do głowy. Ogólnie to dziękuje Bogu, że ktoś takie coś jak fanfice wymyślił. Są takie historie które nie powinny się urywać. Ja lubię ten tu,http://www.fanfiction.net/s/9217945/1/Darkness-Awaits choć to głównie Alvitanny, jak mi się wydaje ale nie wiem za bardzo, dosyć długie i trochę odbiegające od prawdy, ale co z tego, po prostu inna wersja pierwszego spotkania wiewiórek.

    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm, możesz napisać o Alvinette :D jak ci się chce xD
    ja ogólnie lubię wszystkie fanfici, byle nie romanse > < ale to zależy. piszę też sama czasami jak mnie najdzie wena xd wkurzają mnie takie mega romantyczne fanfici o Alvittany, że zaprasza na randkę i w ogóle a przecież znamy charakter Alvina i wiemy że szansa jest jedna na milion, dlatego to trzeba dobrze rozegrać żeby było romantycznie ale nie za bardzo xD (rzygam tęczą xD)

    OdpowiedzUsuń