środa, 21 sierpnia 2013

Obrazkowo XIII

Dzisiejszy temat obrazkowa to ... Alvin :3
Po prostu Alvin.
I przepraszam za te spóźnienia , wczoraj i przedwczoraj po prostu musiałam sobie zrobić krótkie wolne od bloga . Wakacje się kończą a ja dalej czuję się zmęczona ... no dobra , koniec marudzenia , oto Alvin !
 
EDIT : Przepraszam cię Klaudia , dopiero niedawno sprawdziłam pocztę i zobaczyłam że wysłałaś mi już gotową paczkę ... dodam ją za tydzień dobrze ?

To logo trochę mi przeszkadza :\
 
Kawa przez słomkę ... muszę kiedyś spróbować :D
 
- Trzymam cię za słowo Alvin -.-
 
Ooo , pamiętam ten szum przed Chipwrecked ... wszyscy chwytający każdą nowinkę i plotkę ... wtedy czuło się jakąś jedność w fandomie .
Czytałam o 4 cześci w 2015 ... ciekawe czy fandom znowu przejdzie w taki oczekująco-
rozgorączkowany stan ;)
 
Nie mam pojęcia skąd pochodzi ta małpka ale styl twórcy i tak pozostaje świetny :D
 

Taki tam przypadkowy wektor
 

Nie policze ile razy (aż wstyd się przyznać XD ) przerabiałam ten obrazek ... tak tak , wiem : nie powinno sie używać cudzych artów w ten sposób ale jakoś nie myślałam o tym kilka lat temu (za to potrząsnęło mną jak się dowiedziałam że KicsterAsh przestała kiedyś rysować Wiewiórki właśnie przez takich kopiarzy :\ dobrze że znowu rysuje )
 

Skoro Ash już była , więc trzeba wspomnieć i o kiki-kit (która z tego co wiem , nie jest fanką AATC , nawet zbyt dobrze tego nie zna , ale wpływ starszej przyjaciółki robi swoje ! ;D )
 

I na koniec SweerDogs - swego czasu najpopularniejszy artysta na dA rysujący obrazki o tematyce AATC .


2 komentarze:

  1. jasne! droga blogerko! ostatnio miałam urlop więc też nie oglądałam poczty więc i tak nie ma to większego znaczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. ta malpka to chyba z ciekawskiego georga ale glowy za to ni dam XD

    IWBND

    OdpowiedzUsuń