piątek, 9 sierpnia 2013

Muzyczne Poprawki: Alvin and the Videos 16-Kwiecień

Cześć! Dzisiaj zajmiemy się tematem ogólnie bardzo fajnym a mianowicie... Polskimi piosenkami. Bo ,,cudze chwalicie, swego nie znacie", dlatego dzięki mnie, poznacie polskie przeboje z ostatnich lat i kilku miesięcy. Zapraszam.

1.Wierność jest nudna
wyk.Natalia Kukulska
Piosenka z polskiego, nawet dobrego, filmu ,,Oh Karol 2". Głos pani Natali bardzo fajnie zmieniony na ten, który dobrze pasuje do Brittany. Nie piszczy, fajnie się słucha, i wypada świetnie. Szczególnie refren który jest po prostu wyje***sty! Ja na coś takiego czekam jeśli chodzi o przeróbki piosenek! 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=6IGUiUSRrB8
2.Papieros
Wyk. Video
Piosenka za którą, w oryginale, każdy szalał. I szaleje dalej. I się nie dziwię-piosenka w bardzo fajny sposób mówi o nałogu wielu Polaków-paleniu. to tyle jeśli chodzi o oryginał. Przeróbka.. hm... jest bardzo fajna, i na pewno będziecie słuchać po kilka razy bo jeden raz to za mało dla tej przeróbki. Głos Alvina pięknie dopracowany i nie piszczy co bardzo mi odpowiada :D Podoba mi się też to, że ma coś w sobie, że po prostu trzeba więcej jak raz to odsłuchać. 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=RixaLEBpU-o
3.Fantastyczny Lot
wyk.Video
Piosenka z mojego dzieciństwa! Piosenka którą pierwszą usłyszałam jeśli chodzi o takie miłosne. Tu już głos troszeczkę piszczy ale i tak jest spoko, daje słowo. (jestę Mickiewiczę). jak na taką przeróbkę jest dobrze. 7/10.
http://www.youtube.com/watch?v=PO5HgDWZR9Y
4.Co z nami będzie
wyk.Sylwia Grzeszczak
Piosenka Sylwii która była pierwszą z jej pierwszych. Oraz przeróbka stara jak świat. Wiem co gadam, bo to była jedna z z tych przeróbek które znalazłam an początku fascynacji AATC. I dzisiaj do niej wracam. Głos mi się podoba, po prostu genialny! Piszczy przyznaję, ale to pikuś w porównaniu z pozostałymi fragmentami piosenki. Równie fajnie wyszedł głos Libera. Mam chyba szczególny sentyment do tej piosenki, więc nie mówicie ,,ej, marta najgorzej oceniłaś co z nami będzie" bo nie umiem jakoś jej skrytykować :\
9/10
http://www.youtube.com/watch?v=oKo-VZkeHdc
5.W stronę słońca
wyk. Ewelina Lisowska
lepsze od oryginału! Spokojniejsze przy zwrotkach, ale też tak samo elektryzujące przy refrenie. Super! Fenomenalny jest głos Eweliny przerobiony na wiewiórkowy! Nie mam słów, totalnie, nie mam słów. 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=1hhhwTTigpY
6.Zabiłeś tę miłość (Zabiłeś nas)
wyk.Patty
Na sam koniec, przeróbka dość glupiej piosenki. Tutaj chwała panu brzmi o wiele lepiej -.- Głos Brittany zniewala, nie piszczy i tak genialnie komponuje się z melodią.. Zawsze jakaś alternatywa tej piosenki ;) Chyba Patty nie zdołuje się przez to że Britt lepiej zaśpiewała co?.. 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=RePqPgmBztw

2 komentarze:

  1. "Nie zmieniajmy nic"- Ewa Farna i Kuba Molęda w wykonaniu wiewiórek- to też jest fajne! :D
    Mega playlista!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ;) chciałam dać ale co za dużo to nie zdrowo (mówi mama widząc mnie z trzema paczkami żelków)

      Usuń