czwartek, 15 sierpnia 2013

Prace ludu : Charlenka

 
Ponieważ aktualnie nie mam za bardzo co dodać , to ustanawiam nową serię :D (taa , jakby ich dotąd było mało )

Chodzi tu o ... zgadliście , przysyłanie swoich prac oczywiście ! Nieważne czy rysowane , lepione , szyte , czy nagrywane . Jeśli masz na swoim koncie przynajmniej pięć tworów związanych z AATC (każdy może nawet być czym innym ) : przyślijcie na skrzynkę blogową linki , lub same prace , w tytule wpiszcie :
Prace ludu - kategoria (np. fanart, filmik, figurka itd. ) - nick
 
Abyście wiedzieli z czym to się je , prezentuję kilka swoich obrazków z OCetami ;) (i jeden z Charlene )
 
 
Cassie i May - dwie OCetki , córki Szymona , o których (przynajmniej o jednej) mogliście przeczytać w epilogu TCM II , a więcej dowiecie się w pisanym aktualnie fanficu ;)
 
 
Kolejne OC któremu nie wiem czemu doprawiłam nos rodem z Animaniaków O.o Na imię ma Alice i ... i nic więcej wam o niej teraz nie powiem ;)
 

Charlene w ... um , stroju królewny ? ... ok , Charlene w stroju królewny ! XD
 
Victoria i Misty ... te panie powiniście znać ;)
 

Jedno z OC Marty - Zack (któremu postanowiłam przyprawić kocie uszka ;3 )
 

Skoro Charlene narysowałam w stroju księżniczki , to nie mogło to ominąć i jej córki :D
Oto Diana .
 


2 komentarze:

  1. po pierwsze:pięknie rysujesz, lepiej ode mnie
    po drugie: ty szujo! xDD czy tam widzę ,,moją" Alice? I zacka? w wersji neko?... ide się pociąć łyżką ;__; xDD
    (za ,,szujo" przepraszam.To jest i tak najgorsze określenie jakie mi przychodzi do łba!najłagodniejsze to ,,ty niedobra..")

    OdpowiedzUsuń