sobota, 3 sierpnia 2013

Muzyczne Poprawki: Alvin and the Videos 15-Marzec

Witajcie! :) Stęskniliście się? Na poczatku powiem że kilka wpisów z tym podpisem ,,Muzyczne Poprawki" jest brane jak egzamin; gdy nie zdamy z jakiegoś przedmiotu jest poprawka czyli tak samo jest teraz w moim przypadku ;). Wpisów będą za: Marzec, Kwiecień, Maj, Czerwiec, Lipiec i Sierpień jeśli się wyrobię.
Nie przeciągając, poprawiamy. Zapraszam.


Wiajcie :D Naszym tematem będzie...Glee! (Pamiętajmy o zmarłym niedawno Cory'm Monteith, który grał w tym serialu... [*] ) Zapraszam.

1. Dont' Stop Believe'
wyk.Journey
Glee ma to do siebie, że bez instrumentów genialnie przerabiają piosenki. Odpowiedni rytm, tempo i ładne wykonanie piosenki. Oryginał bardzo lubię-owego czasu słuchałam codziennie. Wersja Glee zmusza mnie do tego żebym znów tak robiła. To tyle na temat ich, teraz zajmijmy się samą przeróbką. Tak wiem-trochę piszczy ale takie są jedyne przeróbki gdzie brzmią jak wiewiórki. I niestety za to minus ale możecie porównać i zobaczyć czy mam rację. I tak fajne, mi się podoba. 7/10
http://www.youtube.com/watch?v=mYJn8B57YA0
2.We Are young
wyk. Teh Champions
Hit zeszłego roku! I nic dziwnego, refren wbija się do głowy i chce się to śpiewać nawet jeśli zna się tylko linijkę tekstu lub samą piosenkę. Tym razem wybrałam wam wersję, która nie piszczy i dobrze-zniszczyłaby efekt. A ta wersja przeróbki pasuje mi najbardziej. Tutaj brzmią prawie jak wiewiórki! No na serio. Piosenk azalicza się do mojej top 10 i przez ,,zwiewiórkowanie" nie zeszła z tej listy. 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=LCt4XwWf6Zo
3.La Isla Bonita
wyk. Madonna
Lepsze od oryginału. Przerobione jest na wersję klubową więc na pewno nadaje się do tańczenia niż tylko do słuchania jak było z orginałem. O samej piosence dowiedziałam i przesłuchałam orginału na dodatkowym angielskim (pozdrawiam moją nauczycielką która się ze mną użerała na lekcjach :D Proszę pani, niech się pani nie martwi, znowu mnie pani zobaczy :D) Chociaż po hiszpańsku wydaje mi się lepsze, ale co zrobić tutaj więcej z tekstu się domyślimy z angielskiej wersji. Bardzo mi się podobają głosy Alvina i Brittany. I love this <33 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=TvcHktWRgdw
4.Call me meybe
wyk. Carly Rea Jepsen
Bardzo mi się podoba wersja Glee to raz a dwa,... No dwa to jest zarąbiste! Na poczatku, tak szczerze mówiąc nie lubiłam tej piosenki-jak kazdej takiej piosenki. Potem słuchałam to z tysiąc razy i mi się sapodobało. I to samo mam, teraz jak to słucham. Po Porostu bardzo mi się podoba, głosy są bardzo ładne, takie delikatne i jednocześnie pasujące (według mnie) do Alvina i Brittany. Duży plus za te głosy, sama przerabiam i wiem że trudno jednak zrobić tak żeby przypominały te z oryginalnych piosenek Wiewiórek. 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=22WoqzobJ6w
5.Wannabe
wyk Spice Girls
Powkurzam was troszeczkę tą piosenkę. Poważnie-trudno znaleźć kogoś kto lubi tą piosenkę. Zrobię ankietę :D Dobra tam... Piosenka tak mnie wnerwia że zaraz przestanę ją oceniać chociaż nawet nie zaczęłam..
Dobra.. Glee jeszcze sprawia że ta piosenka jest mniej denerwująca. I na poczatku będzie ,,jezu.. Nie miałaś czegoś innego? -.-" a jak skończy się piosenka ,,jeszcze raz". Ja tak mam-słucham 4 raz :D O.o Powiedzmy sobie szczerze- tylko głosy w tej piosence nie są denerwująca, melodia mnie dobija -.- Tak szczerze mówiąc mam mieszane uczucia co do tej piosenki-z jednej nienawidzę jej z drugiej-ciągle słucham a nie wywaliłam głośników przez okno jak myślałam że zrobię. Szacun dla Glee i Wiewióretek! 6/10
http://www.youtube.com/watch?v=NV8ukPPUVKI

To by było na tyle, prze państwa. Mam nadzieję że się wam podobało nawet jeśli dałam Spice Girls. :D Okrutna ja.. Za tydzień przerobimy sobie kwiecień więc niewykluczone że będzie dużo kicałek... się znaczy zajączków. Wiem wiem, lipiec jest... Więc zabieram was o kilka mieięcy do tyłu! Yay! Papa :D

6 komentarzy:

  1. zakochałam się w We are Young <3
    tak zarąbiście dobrane głosy, że słucham tego na okrągło <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tu brakuje klasyki ... jeśli mogę to podam przykład : http://www.youtube.com/watch?v=3d8hkUQKtz8 ... Skupiłaś się tylko na najpopularniejszych piosenkach .

    Pozdrawiam Dawna Brittanyy...<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie siedzę w glee więc nie wiem co jest klasykiem i co nie jest -.- może się skupiłam po prostu na tych które uważałam za dobre tutaj?

      Usuń
  3. ja na przykład lubię wannabe

    Darcy

    OdpowiedzUsuń