piątek, 6 września 2013

Muzyczne Poprawki-Alvin and the Videos 17-Maj

Dobry wieczór wszystkim! Dzisiaj zajmiemy się troszeńkę nietypowym tematem.. A dokładnie.. Niekanonicznymi paringami :D Zapraszam.

Alvin and Jeanette=Alvinette
1.Love Story
wyk. Taylor Swift
Taak... Na pewno nie znajdą się tutaj żadni fani Taylor, ale ta piosenka jest zabójcza <3 Trzeba przyznać że piosenki ona wymyśla fajne. Zastanówmy się na video bo od tego też jestem. (sama niedawno się dowiedziałam O.o) Efekty których dawno tu nie było, oj dawno, są bardzo miłe dla oka. Nie rażą w oczy, jak na przykład nadmiernej ilości serduszek, gwiazdek czy co innego, co by raczej nie pasowało do piosenki, z deka smutnej. Są oczywiście, nie ukrywam, ale są słooodkie :3. Fajny pomysł z napisami z fragmentami piosenek, bardzo to w filmikach lubię, oraz ten zabójczy czarno-biały kolor. Ogólnie dopasowane fragmenty, szkoda że tylko to się urywa w połowie :\ 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=SHaSCfPH1Rs
2.How About you now
wyk. Sugababes
Bardzo ulubiona piosenka z fajnego filmu ;) (polecam gorąco!) Głosy mi się podobają, muzyka bardziej... rockowa od orginalnej wresji, a przynajmniej tej którą dobrze znam. Przechodząc do filmiku- podobają mi się te efekty, nawet jeśli banalne i każdy głupi umie to zrobić. (dobrze że ja nie umiem). Fragmenty filmów bardzo ładnie razem wyglądają razem, jedyne co mi się nie podoba to to że jest głos z filmu, a tego w filmikach nie lubię :\ Sorry. 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=WR36IFxXo_M
Theodore and Jeanette
3.One Time
wyk. Justin Bieber
Tak, pomęczę was Bieberem!! :D Buahaha! Jedna z tych piosenek gdzie jeszcze brzmi jak dziewczyna, ale mu to... CHYBA wybaczę.. piosenka lepsza od ,,Baby" muszę to powiedzieć. Swego czasu miałam to nawet tą piosenkę na telefonie.. Do rzeczy-piosenka ruchliwa.. trochę nie na czasie ale oj tam oj tam. Muzyka fajna, rytm też i spoko jest.. Ale sorry Bieber to dalej Bieber.. 7/10
http://www.youtube.com/watch?v=2bbNpSo7iIM
4.What I've Been Looking For
wyk. Sharpay  i Ryan
Tak, dobrze widzicie :D To HSM! Każdy w życiu znał  ze słuchu chociaż jedną i znał chociaż jedną scenę z jednego filmu, nie oszukujmy się. A tu ta muzyka jest taka sweetaśna! :3 Podobają mi się te obrazki dołączone do filmiku, chociaż zdarzały te, które są trochę cienkie :\ Bardzo fajnie ze sobą sklejone, fajnie wpada to w ucho ;) 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=B53qTjZtc7U
5.I wants to kiss a Girl
wyk. Alvin Seville
Fajnie brzmi. no trochę jak baba ale to ujdzie w tłoku. Bardzo mi się podobają te obrazki chociaż jak przy poprzednim zdażyło się że obrazek po prostu nie powinien się tam znaleźć bo zaniża u mnie ocenę. Co nie zmienia faktu że efekty komputerowe są fajne :D Jak na filmik przedstawiający mało znany i (chyba) lubiany paring, jest bardzo fajnie, że aż szok. xDD 8/10
http://www.youtube.com/watch?v=q0FifFQqPPo

Sorki że tak późno, ale trochę trudno mi było znaleźć coś fajnego ;) Mimo wszystko mam nadzieję ze wam się spodoba. Just Enjoy!
Marta

10 komentarzy:

  1. Do,,MartaLoVe".Co sie stało z twoją siostra?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I dlaczego nie ma konta Gogle i w ogóle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. gicior z nią :D Ale dalej Directionerka :( -.-
      Ma konto ale ze względu na prywatność nie ma mowy żebym powiedziała jej maila

      Usuń
    3. A czemu nie ma już jej blog,,Chipettes LoVe"???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    4. Ta z Chipettes LoVe (Britt) odpowie ;p Po prostu postanowiłam odejść od tak o bez pożegnania . Hmm...jestem ciekawa czemu akurat na wpisie Martyny... Urwałam kontakt z blogiem i ogólnym aatc. Nie jestem juz zainteresowana aatc i tyle. Wow... nie sądziłam żeby ktoś za mną tęsknił xD

      Brittanyy...<3

      Usuń
    5. ja też nie. Wynocha z naszej ziemi -.-

      Usuń
    6. Wieesz nie musiałaś odpowiadać -.- Domiś poprosiła mnie żebym zajrzała to zajrzałam ... a ja cię ,,zrujnowałam'' więc sorry nawet nie odpisuj mi na blogu bo nie mam ochoty z tb gadać ;/

      Usuń
  2. pamiętam jak oglądałam HSM.. to były czasy haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo xD Zawsze mnie ta blondi denerwowała -.-

      Usuń
    2. ja uwielbiałam Chada tego z tymi fajnymi włosami xD i tą dziewczynę co grała Vanessa Hudgens! xD

      Usuń