poniedziałek, 2 września 2013

Witaj szkoło co dzwonkiem nas budzisz co rano ...

 
Doskonale wiem że szkoła u mało kogo wzbudza podekscytowanie, mimo to ośmielam się wam życzyć jak najlepszego roku i samych szóstek ;)
W szkole może was mimo wszytsko spotkać wiele miłych rzeczy , wystarczy tylko mieć oczy szeroko otwarte i mieć odpowiednie nastawienie :) Uśmiechnijcie się ! Gdyby szkoły były samym złem to dawno by je zlikwidowano a te żyją i mają się dobrze od wielu wielu lat .
Powodzenia i trzymajcie się !
 
Charlenka (która przeżywa stres wszyskich 3-klasistów)

4 komentarze:

  1. ja też! życzę nam szczęścia w kwietniu... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję :( teraz się każdy będzie chwalić kto z jakiej klasy :D ale jak ze wstawania o 12-10 mam wstawać o 6-7?! to imposibru..

    OdpowiedzUsuń
  3. He he dziś mamy nowego w naszej klasie To P****k ******.Dzis jak się przedstawialiśmy pani od plastyki to oN powiewdział że jego brat mieszka w przedszkolu zamiast ze jst w prszedszkolu He He:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże czy to plecak z Wiewiórkami?! JA TAKI CHCE!!! KUPCIE MI!!!

    OdpowiedzUsuń