poniedziałek, 2 września 2013

Obrazkowo XIV

Dorwano zgrywusiaka

Witajcie czytelnicy bloga, tu nadaje nowa praktykantka. Mam dla was kilka nowinek, a szczególnie dla dowcipnisi, oto one :

 
 I nauczka musi być oczywiście [tak]
 
 
Czas nadszedł i na Brittany


 
i Eleonore

i rzecz jasna Żanete

Mam nadzieje, że te kilka obrazków wam się spodobało.
Niestety wszystkie inne mi się przypadkowo usuneło ale nie martwcie się następne niedługo się ukarzą.
 Do zobaczenia!!!!!!

----
Pozwoliłam sobie poprawić kilka błędów ortograficznych i gramatycznych, na przyszłość bardziej uważaj ;) - Charlenka

5 komentarzy:

  1. haha najlepsze to z Brittany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej pierwsze i ostatnie ;) xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Kto jest autorem/autorką tych prac?
    Kociara

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem autorką tego posta i cieszę się ,że wam się on podoba jeślichcecie aby i wasze pomysly zostały dodane w obrazkowie napiszcie do mnie na e maila grajek582@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są fajne.
    Clawdeen

    OdpowiedzUsuń