środa, 25 września 2013

Podyskutujmy o ... Alvin i wiewiórki 4

 
 
Czytałam sobie akurat o Chipwrecked (zapomniałam już że wygrał Kids' Choice Awards 2012 i to z między innymi Harrym Potterem i Insygniami Śmierci , a to już coś :D ) i tak sobie pomyślałam : to że kolejny film powstanie prędzej czy później jest oczywiste ale o czym jeszcze można go nakręcić ? Jest film o rodzinie , o Bożym Narodzeniu , o szkole , o wakacjach , o podróży : co jeszcze można wymyślić żeby brzmiało pradopodobnie ?
Mi marzy się jakiś crossover wszystkich generacji ... wiem że to niemożliwe ale ... kiedy chodziły pierwsze słuchy o 3 filmie to z siostrą wymyśliłyśmy historie o wakacjach i bum : było o wakacjach !
Nieźle by było jakbym znowu przepowiedziała przyszłość ! XD

14 komentarzy:

  1. Alvin i wiewiórki 4 będzie o tym, że wiewiórki polecą w kosmos... Wpiszcie mózgi sobie w necie Alvin and the chipmunks 4...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam o tym ale nie wydaje mi się to sprawdzoną informacją O.o zbyt udziwnione , nawet jak na AATC

      Usuń
    2. Jest to sprawdzona informacja. Alvin i wiewiórki 4 wyjdzie 11 grudnia 2015 (premiera na świecie). Będzie właśnie o wiewiórkach w kosmosie...

      Usuń
    3. jak dla mnie to już za bardzo wymyślają. lepiej żeby już w ogóle nie było. ;)

      Usuń
    4. datę znam , ale fabuła ... nie , to już zbyt dziwaczne . jeśli mają zamiar nakręcić coś takiego to na serio stwierdzam że kończą im się pomysły . pierwsza część nie była niczym wymyślnym a jest najlepsza ze wszystkich

      Usuń
  2. ja to bym chciała coś w stylu fanficta o bożym narodzeniu
    :D byłoby super :D jakieś wigilijne życzenie itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewiórki w kosmosie? To trochę głupie. Poprzednie części były chociaż prawdopodobnie a kto normalnie wysłałby śpiewające wiewiórki w kosmos? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić Alvina i reszty w kosmosie. I wątpię by ich tata się na to zgodził. Wydaje mi się że to nie prawda, bo wiewiórki w kosmosie to trochę naciągane nie wydaje wam się?

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo wszystko na 4 czekam z niecierpliwością TEO:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała, żeby jechali na obóz, ale Alvin nabroił i wypadli z pojazdu. I znaleźli by całe stada wiewiórek ja ich, którzy mieli problem z ludźmi co chcieli zniszczyć ich las, a Alvin, Teodor, Szymon, Britanny, Eleonora i Żaneta uratowali ich swoim głosem, gdy Dave cały czas ich szukał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie kurczę tak siedzę i myślę... ''Od kiedy #@*&% Wiewióry latają w kosmos!? No ja nie sądzę że Dave byłby zachwycony!'' Jak Ja to oczywiście moja nieograniczona wyobraźnia. Więc... Święta już były (1) Konkurs Muzyczny i nowe postacie też (2) Wakacje teoretycznie też można zaliczyć ale ja mam to gdzieś... Więc. Myślałam że pojechali do Francji (Paryż) (co ja mam z tym krajem? O.o) I tam pojawiła się Charlene (Też coś z nią mam...) i miałby być tam taki Musical! Pffu jaki Musical... Występy! I Charlene by coś tak narobiła w wynikach że Brittany nie będzie śpiewać tylko ona sama! I działoby się dużo (dziwnych) rzeczy. Ale! Alvin dowiaduję się prawdy odnajduję Brittany (Charlene tak jej naopowiadała że biedna uciekła) I tada! Wszystko dobrze się kończy! Brittany śpiewa zamiast Charlene itd. itd. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę dziwne. Sama to wymyslilaś? Podziwiam :o Czytałam w necie o tym i podobno będzie podobnie :D Britney będzie zazdrosna o starą znajomą Alvina ;)))

      Usuń
  7. Ja czytałam gdzieś ze dave ma mieć dziewczynę i ma sie przeprowadzić do nowego jorku bez wiewiórek i wiewioretek a oni maja pare dni żeby go przekonać aby został. Lub coś w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez gdzieś czytałam to samo i już nawet są główne zdjecia

      Usuń