poniedziałek, 30 września 2013

Obrazkowo XVIII

Hihi ... [link]
 
Ostatnio w odmętach internetu znalazłam coś naprawdę uroczego :D

To nawet ma sens, a Brittany po raz kolejny ma okazję do zaprezentowania się w stroju tancerki brzucha XD
 
Ta wersja ma zdecydowanie więcej uzasadnienia jeśli chodzi o podział ról ;)

Ooo ... jak ja lubiłam tą bajkę :) Szymek wygląda tak słodziutko jako wiejska mysz !

No ... nie jestem pewna czy to można uznać za bajkę, prędzej za powieść dla dzieci ... ale ok, nie ma w tym za dużo realizmu XD

Słodkie, ale chyba Eleonora bardziej by tu pasowała :3

Brittany jako zaczarowana złota harfa ... wyobrażam sobie jak marudzi gdy ją kradną !

To się robi za słooodkie ! > <

Nie-do-końca Śpiąca Królewna
(założę się że słucha One way or another xd )

Trochę sporawa ta żaba ...

Motylem jestem aaa ...
(-,,O nie ! Ty jesteś zły Discord i chcesz mnie wykorzystać !
- Wujek Discord nigdy by cię nie wykorzystał !'')


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz